sivesgaard Napisano 27 Września Udostępnij Napisano 27 Września Szukam swojego pierwszego MTB i niestety jestem kompletnym laikiem. Nie znam się absolutnie na podzespołach i jak piszcie FOX lepszy czy bierz GRX to nie mówi mi to nic po co i dlaczego Znalazłem takie 4 MTB i pytanie czy któryś z nich to będzie dobry zakup? Jak tak to który i co najważniejsze dlaczego żebym mógł sam pojąc o co w tym chodzi ❤️ BERGAMONT REVOX 8 https://evolutionbikes.pl/products/bergamont-revox-8-23?variant=42868244414604 MERIDA BIG NINE 500 https://cicloscorredor.com/en/xc-bikes-80mm-120mm/17531-110649-2024-merida-big-nine-500-es-mtb-bike.html#/10-colour-red/40-size-xxl MONDRAKER CHRONO https://www.lvr-cycles.com/en/hardtail-mtb/4200-mondraker-chrono-r-mtb-graphite-2023.html CRAGGER 80 https://www.radon-bikes.de/en/mountainbike/hardtail/cragger/cragger-80-2024/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivesgaard Napisano 27 Września Autor Udostępnij Napisano 27 Września Skłaniam się najbardziej ku chroni od mondtaker ale nie wiem którą wersję wybrać z R, DC i SE i czy warto dopłacić do karbonu 200e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...