Darek8x9 Napisano 25 Września Udostępnij Napisano 25 Września Hej, Szukam roweru raczej trekkingowego, choć moja wiedza o rowerach i ich podziale na kategorię pochodzi z czasów kiedy istniały "kozy", "górale" i "kolarzówki". Rower ma służyć do poruszania się w 90% po utwardzonej nawierzchni rzadko marnej jakości, czasem drogi "polne". Mam 180cm wzrostu, niecałe 100kg masy ciała oraz 35 lat. Zależy mi na wygodnej pozycji w trakcie jazdy jakby przydarzyła się jakaś 2-3 godzinna wycieczka. Chciałbym mieć możliwość zamontowania dodatkowego siedzenia dla młodszej córki (2 lata). Kompletnie nie znam się na oprzyrządowaniu. Szukając okazji na "pepperze" trafiłem na Bergamont Horizon 3 Gent 2024 za 1800zł z wysyłką z zagranicy. Ale kompletnie nie wiem czy to dobry czy zły wybór, natomiast chciałem mieć punkt zaczepienia. Nie zależy mi na konkretnej marce. Czy mógłbym prosić o pomoc w doborze roweru pod swoje potrzeby? Pozdrawiam DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca350 Napisano 25 Września Udostępnij Napisano 25 Września Jeżeli nie masz pojęcia o rowerach to na początek wejdż w posiadanie jakiegoś składaka z warsztatu rowerowego w okolicy, oni zawsze maja jakieś odpady. Albo pchli targ w okolicy, Kupisz za drobne pieniądze rower testowy i do nauki grzebania przy nim, jako ze grzebanie to nieodłączna część cyklizmu. Po jakimś czasie stwierdzisz że to i owo ci nie pasuje, to na plac i dokup i zmodyfikuj. Może po roku dojrzejesz do zakupu nowego roweru, co odradzam. Jest tyle rowerów z historią że nie ma potrzeby kupowania nowego. Nie oszczędzaj na narzędziach. Hej! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...