Skocz do zawartości

[2000-3000zł] jaki rower trekkingowy?

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

Szukam roweru raczej trekkingowego, choć moja wiedza o rowerach i ich podziale na kategorię pochodzi z czasów kiedy istniały "kozy", "górale" i "kolarzówki". Rower ma służyć do poruszania się w 90% po utwardzonej nawierzchni rzadko marnej jakości, czasem drogi "polne". Mam 180cm wzrostu, niecałe 100kg masy ciała oraz 35 lat. Zależy mi na wygodnej pozycji w trakcie jazdy jakby przydarzyła się jakaś 2-3 godzinna wycieczka. Chciałbym mieć możliwość zamontowania dodatkowego siedzenia dla młodszej córki (2 lata). Kompletnie nie znam się na oprzyrządowaniu. Szukając okazji na "pepperze" trafiłem na Bergamont Horizon 3 Gent 2024 za 1800zł z wysyłką z zagranicy. Ale kompletnie nie wiem czy to dobry czy zły wybór, natomiast chciałem mieć punkt zaczepienia. Nie zależy mi na konkretnej marce. Czy mógłbym prosić o pomoc w doborze roweru pod swoje potrzeby?

Pozdrawiam
DS

Jeżeli nie masz pojęcia o rowerach to na początek wejdż w posiadanie jakiegoś składaka z warsztatu rowerowego w okolicy, oni zawsze maja jakieś odpady. Albo pchli targ w okolicy, Kupisz za drobne pieniądze rower testowy i do nauki grzebania przy nim, jako ze grzebanie to nieodłączna część cyklizmu. 

Po jakimś czasie stwierdzisz że to i owo ci nie pasuje, to na plac i dokup i zmodyfikuj.  Może po roku dojrzejesz do zakupu nowego roweru, co odradzam. Jest tyle rowerów z historią że nie ma potrzeby kupowania nowego. 

Nie oszczędzaj na narzędziach. 

Hej! 

• Zmieszany 1

Tak, najczęściej z historią bez serwisu. Autor chce kupić rower, a Ty mu sugerujesz kupno używki w niewiadomym stanie i narzędzia, żeby od razu go serwisować? Po co? Żeby wywalić kasę w błoto, przy i tak minimalnym budżecie na rower? Samochód też kupujesz żeby go naprawiać, a nie jeździć?

Może jakiś Kross Trans?

Ten Bergamont ma hamulce V-Brake. W życiu bym tego nie wziął.

• +1 pomógł 1