pedalarz339 Napisano 20 Września Udostępnij Napisano 20 Września Dostałem właśnie rower, czy ten plastik nie powinien być schowany na równi z korpusem ramienia korby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 20 Września Udostępnij Napisano 20 Września Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pedalarz339 Napisano 20 Września Autor Udostępnij Napisano 20 Września Tak myślałem że na równi czyżby Niemiec się pomylił🙃 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 20 Września Udostępnij Napisano 20 Września (edytowane) Ta blokada jest tak potrzebna, że możesz ją od razu wywalić. Ja bym tylko sprawdził, czy przypadkiem problem nie jest taki, że korba od strony napędu nie jest dosunięta do końca do suportu, przez co pin się nie zamknął. Edytowane 20 Września przez Krypto.Szosowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pedalarz339 Napisano 20 Września Autor Udostępnij Napisano 20 Września Jednak może się przydać w scenariuszu gdyby śruby się popuściły. Co prawda jest jeszcze plastikowy pierścień dociskowy. Po 100km i tak trzeba dokręcać drugi raz. Ostatnio w szosie jak montowałem korbę to po przejechaniu 50km jeszcze trochę śruby poszły żeby osiągnąć zalecany moment 12N/m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.