Skocz do zawartości

[silnik] przekładniowy jak najcichszy, jak najlżejszy, powyżej 65Nm, w tylnim kole


Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem z silnikiem Bafang G020  500W 48V - bardzo dobry,  lekki i co najważniejsze - mimo że przekładniowy to bardzo cichy silnik.

Ma on moment obrotowy 45Nm - dobry na niziny, ale bardziej w góry przydało by mi się przynajmniej z 65Nm.

Myślę nad zakupem BAFANG H610 RM G070.350.D - jest tylko kilo cięższy, a ma moment obrotowy 65Nm.

Czy ktoś wie - czy ten G070.350 jest tak samo cichy jak G020.500 ?

Jest jeszcze wersja G070.500 - ale nie mogę jej znaleźć w sprzedaży.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rower może być wyposażony w uruchamiany
naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem
o napięciu nie wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej
niż 250 W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera
po przekroczeniu prędkości 25 km/h;

 

Pytania o domowej roboty skutery elektryczne musisz zadać na innym forum.

  • +1 pomógł 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...