Skocz do zawartości

[Sztyca] Myk Myk


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich planuje kupić pierwszą w życiu sztyce regulowaną tyle tego jest że nie mam pojęcia jaką wybrać podaje niże 3 modele może ktoś z was  coś o nich powiedzieć czy warto 

FOX RACING SHOX Transfer Performance Elite

KIND SHOCK LEV Ci

KIND SHOCK LEV Si

może jakąś inną budżet do 1000 zł za samą sztyca i co do manetki czy warto dopłacać czy jakaś budżetowa wystarczy ?

 
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transfer miał? opinie jednej z najlepszych sztyc na rynku. Top 3-ka to co jest obecnie z nią nie tak by pisać o ucieczce? Albo się pisze konkrety albo wcale bo co najmniej dziwnie się to czyta. Upatrzycie sobie jeden cel i wszyscy wokół maja z tego korzystać. Znajomy ma po mnie już 10 letniego Reverba i działa to nadal u niego perfekcyjnie. Wadą obu jest tylko fakt, że serwis musi robić bardzo ogarnieta osoba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z najwięszych zalet one upa, o której tutaj nie wspomniano jest jej długość, występują w wersji nawet do 240 mm gdzie istnieje możliwość skracania skoku co 10mm, więc jesteś w stanie maksymalnie wykorzystać miejsce jakie masz na sztyce aby całość była regulowana, za swoją dałem chyba 800 zł, przetrwała 3 gleby w tym jedna dosyć mocną, ale przede wszystkim największym upgradem w stosunku do poprzedniej 170mm było właśnie dodatkowe 60 mm skoku, co w trudnym terenie robi potężną robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez OneUp. Przy wyborze kierowalem sie stosunkiem insertu do skoku. W OneUp wyszlo najlepiej. Uzytkuje drugi sezon. Raz dopompowalem powietrza. Teraz tez musze, ale wyleciala mi uszczelka (przeciwkurzowa chyba) i musze rozebrac (chyba) zeby ja wlozyc na miejsce. Wiecej usterek nie zaobserwowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tyfon79 napisał:

Transfer miał? opinie jednej z najlepszych sztyc na rynku. Top 3-ka to co jest obecnie z nią nie tak by pisać o ucieczce? Albo się pisze konkrety albo wcale bo co najmniej dziwnie się to czyta. Upatrzycie sobie jeden cel i wszyscy wokół maja z tego korzystać. Znajomy ma po mnie już 10 letniego Reverba i działa to nadal u niego perfekcyjnie. Wadą obu jest tylko fakt, że serwis musi robić bardzo ogarnieta osoba. 

Konkrety są takie, że jak to FOX uwielbia super precyzyjne, super skomplikowane i wylajtowane technologie, które może i dobrze działąją, świecą się złotkiem jak psu jajca, ale w idealnych warunkach typu pogoda czy waga rowerzysty wystarczy trochę zaniedbań, trochę błotka, trochę zimna i robi się źle. A One Up nie dość, że jest 2x tańszy !!!, to jak z Kałachem - wyjmiesz z błota i będzie strzelał, a jak coś to serwis robisz w domu bo jest mega prosty. Podpytaj znanych i cenionych serwisantów, którzy tego dużo mielą, nie muszę chyba mówić kogo w KRK. Ja przed takimi zakupami zawsze pytam właśnie na serwisie i nie kupuję super nowości, wniosek jest jeden => myk myki Foxa to kupa. Powiem więcej, mam możliwość w baaaardzo dobrych cenach kupować Foxa od znajomego (on zawsze top FOX widły czy dampery) bo plan na FOXa miałem po kupnie nowego roweru i jego przebudowie, i gość sam mi powiedział bym sobie dał z FOXem spokój (on używał) i właśnie/i też za jego radą kupiłem OneUpa, a gość po górach jeździ jak wariat i kilometrów nabija niesamowite ilości 😉 

Zresztą fatalna opinia myk myków Foxa które są dodatkowo absurdalnie dorgie są dobrze znane, konkrety choćby poniżej, ale jak Ci działa super to się ciesz - Fox zna problem skoro będą zmiany w 2025 ale niech ktoś testuje czy skuteczne jak coś. W każdym razie skoro ktoś pyta będę ostrzegał => jeśli ktoś jeszcze nie kupił => NIE KUPOWAĆ !!! => One Up jest po 100kroć lepszym wyborem. 

 

 

Edytowane przez Mentos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie wiem co jest nie tak z Transferem poza ceną bo, że skomplikowany i trzeba umieć go ogarnąć to wiadomo. Co do pytań to kiedyś spytałem jednego w Kraku czy ma jakąś różnicę w robocie miedzy uginaczami RS'a a Fox'a to odpowiedział, że mu to obojętne i wychodzi też podobnie cenowo. Ale tu wyczytasz, że jest inaczej. Ogólnie nie lubię pitolenia i skreślania całkowicie jak ktoś czegoś nie miał przynajmniej rok czy dwa. Gdybym słuchał części ludzi w tym zupełnych głupoli odnośnie choćby mojego dawnego Reverba to musiał bym go wywalić na śmietnik po roku. W Kraku tym razem "Kali" wziął mi go w obroty i chodziło to nawet dwie zimy w górach przy -10-ciu. Filmów nie oglądam bo pożytek zerowy.  Przy Reverbie grzebało mi na początku dwóch co mają obecnie swoje serwisy i była lipa. By nie było nie neguję absolutnie "topowości" OneUp'a tylko przy tak kategorycznym "nie" zastanawia mnie co Fox zrypał by tak sobie zapracować na opinię bo znikoma awaryjność to też była/jest? jej marka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Z tego co czytałem o Transferach (tych starszych) to jedna z najbardziej niezawodnych sztyc na rynku była, ale prędzej czy później będzie wymagała serwisu. A serwis Foxa drogi i samemu w domu nie do ogarnięcia.

Zaletą One Upa jest, co bardzo ważne, dostępność części na wymianę. Ja sam mam Canyona G5, który jest rebrandem PNW Loam. Kartridż do kupienia u nas jest, widziałem, ale nic więcej. Jak się zużyją piny do prowadnic to trzeba by zza gramanicy kupować, cena 60zł plus 130 wysyłka. Także lipton pod tym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie @sznib specjalne narzędzia, wiedza i cena to minusy ale długoletnia niezawodność gdzie nie jeden by już puścił rower do żyda to był plus jakich mało. Dlatego szczerze pytałem co Fox zrypał. Ja się nie szczypię z kasą i nadal gdyby coś chciał bym Transfera kupić. Po drugie są przypadki i to wiedza miedzy innymi od serwisantów, że muszą poprawiać, "ratować sprawę" po geniuszach myśli: "co ja nie dam rady?". Coś jeden z drugim spierniczy i potem wnerwiony bo mu poszło na ambicje jedzie po kolei jaki to syf kupił. Tak czasem powstają negatywne legendy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

padło na FOX RACING SHOX Transfer Performance Elite

Fox to Fox klasa sama w sobie teraz mam taką rozkminę jaką manetkę  do niego dokupić czy większość będzie pasować chodzi mi konkretnie o ten mode

KIND SHOCK KGSL jest mała i fajnie sie zmieści na kierownice 

Edytowane przez Cheops899
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Tyfon79 napisał:

Nadal nie wiem co jest nie tak z Transferem poza ceną bo, że skomplikowany i trzeba umieć go ogarnąć to wiadomo. Co do pytań to kiedyś spytałem jednego w Kraku czy ma jakąś różnicę w robocie miedzy uginaczami RS'a a Fox'a to odpowiedział, że mu to obojętne i wychodzi też podobnie cenowo. Ale tu wyczytasz, że jest inaczej. Ogólnie nie lubię pitolenia i skreślania całkowicie jak ktoś czegoś nie miał przynajmniej rok czy dwa. Gdybym słuchał części ludzi w tym zupełnych głupoli odnośnie choćby mojego dawnego Reverba to musiał bym go wywalić na śmietnik po roku. W Kraku tym razem "Kali" wziął mi go w obroty i chodziło to nawet dwie zimy w górach przy -10-ciu. Filmów nie oglądam bo pożytek zerowy.  Przy Reverbie grzebało mi na początku dwóch co mają obecnie swoje serwisy i była lipa. By nie było nie neguję absolutnie "topowości" OneUp'a tylko przy tak kategorycznym "nie" zastanawia mnie co Fox zrypał by tak sobie zapracować na opinię bo znikoma awaryjność to też była/jest? jej marka. 

No właśnie, zachodzę do Kalego ze 2 lata temu (jeszcze Bernatka), a znam go od 30 lat i wiem co mówi. Ja, mu że nowy je-ebajk wjechał na stan jako szkielet i potrzebuję wywalić fabrycznego/badziewnego MykMyka na coś sensownego. Przerabiałem takie i takie, nie zdały egzaminu, wiesz że mnie chodzi o trwałość przede wszystkim, a od M... mogę mieć za pół ceny FOXa a tego nigdy nie próbowałem, co ty na to? A Kali na to => Zobacz mam już 6 FOXów do naprawy i męczę jeden za drugim => 'polecam' 😉 .

Edytowane przez Mentos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Rafałem to jest tak, że podjechałem kiedyś z damperem; " o ku%$wa to ten ...". Robi, działa potem nie specjalnie to mówię jak masz się mordować to go wypierniczę i kupię coś innego. "Nie, nie to fajny damper bo świetnie pracuje i będzie git". Będzie żłe to poprawiamy do skutku. Wybieram się tam za jakiś czas na ploty to zapytam z ciekawości co tam się rypie w tych Transferach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...