ogmrox Napisano 13 Września Udostępnij Napisano 13 Września (edytowane) Doradził by mi ktos lepsze przełożenie czyli cięższe, bo jak zjeżdżam z rozpędówki to brakuje korby i nie dolatuje mam na przodzie 32t a z tyłu 14 t. Dzieki za odpowiedźi Edytowane 13 Września przez ogmrox Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 13 Września Udostępnij Napisano 13 Września Albo większa korba albo mniejsza koronka. To my mamy wiedzieć ile ci brakuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
J67 Napisano 15 Września Udostępnij Napisano 15 Września Podałeś bardzo mało danych. Co to za rower? Jakie koła? Do czego służy? Wywnioskowałem, że to single -speed. Zmiany koronki na mniejszą nie polecam, o ile w ogóle jest dostępna do tego rodzaju napędu. Małe koronki mają gorszą kulturę pracy i szybko się zużywają. Czy korba ma wymienną tarczę? Jeśli nie i trzeba będzie założyć inną - trzeba się liczyć z wymianą suportu. Chodzi o długość osi. Single -speed nie może pracować na przekosie. Linia łańcucha musi się zgadzać. Nie napisałeś jakiej wielkości są koła. Przełożenie 32/14 czyli 2,28 jest dość miękkie, ale na dużych kołach da się pojeździć. Mam fixa takiego na gorsze drogi. Szerokie opony 1 i 3/4", koła 28". Przełożenie podobne: 2,33, tyle, że zębatki większe 42/18. Z górki wykręcam ponad 50 km/h. Po płaskim w sprincie 1 km w 1:29. Normalna jazda po asfalcie na płaskich odcinkach 28-29 km/h. Trzeba tylko popracować nad kadencją. Pamiętaj, że średniej nie robi się na zjazdach, ale na podjazdach. Na single -speed przełożenie jest dużym kompromisem. Powinno być tak dobrane, żebyś pod górkę i pod wiatr wykręcił co najmniej 60 rpm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.