Lubaxd Napisano 12 Września Udostępnij Napisano 12 Września Hej Mam prowadzenie pancerzy na górnej rurce na górze, są 3 sloty , dwa na prowadzenie pancerzy przerzutek i jeden na prowadzenie pancerza hamulca (środkowy). Różnica jest taka że środkowy slot jest luźny tak jakby trzeba byłoby go puścić przez całą długość ramy bez ucinania go w porównaniu do slotów na pancerze przerzutki. Czy do będzie miało wpływ na siłę hamowania ? Macie jakieś rozwiązanie które zastosowalibyście u siebie lub coś sprawdzonego czy lecieć po całej długości pancerzem ? Gdy dostałem ten rower w środkowym slocie był jakiś gumowy uzupełniacz tak aby można było zastosować rozwiązanie jak w pancerzach przerzutki czyli pancerz od manetki - goła linka - pancerz do przerzutki. Dodaje fotki dla rozjaśnienia. 1.jfif 2.jfif 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 12 Września Udostępnij Napisano 12 Września Lecieć pancerzem jednym odcinkiem. Tylko kup dobry, "nieściśliwy" pancerz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 12 Września Udostępnij Napisano 12 Września W rowerach z zewnętrznym prowadzeniem pancerzy zakładałem zawsze końcówki z wąsem a na odsłonięte odcinki zakładałem cienkie rurki termokurczliwe. Znakomicie mi się to sprawdzało. O takie, z uszczelenieniem: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.