Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

hejka,

od dwoch dni przegladam forum i musze przyznac ze jestem coraz bardziej zielony :)

Szukam porady w zakresie zakupu roweru w cenie 3000 - 3500 pln, przymierzalem sie juz do zakupu Riverside 920 ale wersja z Shimano jest niedostepna, SRAM podobno problematyczny a finalnie w moim rozmiarze nie jestem w stanie na calym slasku go nigdzie sprawdzic (niezaleznie od osprzetu). Zeby nie bylo - wiem jaka jest cena detaliczna tego roweru w decathlonie ale posiadam mozliwosc zakupu z 20% upustem ;)

Wzrost - 180 cm, waga 76kg

Do tej pory korzystalem z lazaro integral v2 kupionego w chyba 2017 roku ale no niestety ma juz swoje lata.

Jezdze glownie dookola komina, trasy po 30-50km 2-3x w tygodniu, 50% asfalt/sciezki rowerowe 50% sciezki lesne - ale mam coraz wieksza chec na wiecej takze fajnie, gdyby na rowerze mozna bylo komfortowo przejechac te ~80-100km.

 

Nie mam w zasadzie zadnych faworytow poza tym riversidem, slyszalem pozytywne opinie o Merida Crossway 300 ale wykracza troche ponad budzet (4k pln), optycznie trek dual sport 2 generacji 5 nie wyglada zle ale tam osprzet to z kolei Altus/ACERA a myslalem - byc moze blednie, ze w budzecie ~ 3,5k mozna juz celowac w Deore + nie ma w nim amortyzatora.

 

Z gory dzieki za porady

Edytowane przez istenpl
Napisano

Do ostatniej wrzutki. Może nie Viper, ale kupiłem niedawno Crossfire, i na trasie ok. 550 km (dziennie średnio koło 100 km) poradził sobie znakomicie. Tylko jeśli chcesz jeździć w miarę szybko i bez zbędnych oporów toczenia, to od razu zainwestuj w inne opony, bo te Schwalbe Smart Sam to są ok w teren, czy szutry, ale na asfalt to nieco męczące. Ja wrzuciłem na dzień dobry Schwalbe Hurricane i super sprawdziły się przy długich przelotach (także na szutrze i trochę na cięższych, kamienistych zjazdach).

Widzę, że Viper ma już wyższą grupę Cues, więc i może z jakością pracy będzie lepiej. Chociaż nawet w moim Crossfire nie narzekam.

Waga jest jaka jest, bo w komplecie dostajesz już regulowany mostek, amortyzowany wspornik i podpórkę, a to swoje waży.

2x9 daje radę nawet na pojazdach rzędu >10%, ale dla komfortu przydałyby się z tyłu tryby >36 (w Cues U6000 chyba jest 41 lub wyższy).

Generalnie, za tą cenę uważam, że rower ma bardzo dobry stosunek ceny do jakości/możliwości.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...