Chciałem się dowiedzieć czy zakup nowych kół ma w ogóle sens w takim (jak w tytule) przypadku.
Chciałbym po prostu włożyć tam nieco węższą kierownicę i opony, geometria ramy nie różni się wiele od standardowego crossa i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, co zmierzyć itp. Wiem że obręcze w mtb 29 są takiego samego rozmiaru jak każde inne koła 28 calowe tylko z tego co rozumiem szerokość obręczy się nieco różni.
Moje pytanie to czy w ogóle jest sens w wymianie kół i jak w zasadzie sprawdzić jakie najwęższe opony ewentualnie wejdą bez problemu do obecnych.
Moje drugie pytanie to czy ktoś kiedyś z was zabierał się za taką przeróbkę w ogóle i czy pakowanie w to kasy ma sens czy po prostu dozbierać sobie do jakiegoś crossa i nazwać to dniem ?
Pytanie
Gość Yakcesh
Cześć!
Chciałem się dowiedzieć czy zakup nowych kół ma w ogóle sens w takim (jak w tytule) przypadku.
Chciałbym po prostu włożyć tam nieco węższą kierownicę i opony, geometria ramy nie różni się wiele od standardowego crossa i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, co zmierzyć itp. Wiem że obręcze w mtb 29 są takiego samego rozmiaru jak każde inne koła 28 calowe tylko z tego co rozumiem szerokość obręczy się nieco różni.
Moje pytanie to czy w ogóle jest sens w wymianie kół i jak w zasadzie sprawdzić jakie najwęższe opony ewentualnie wejdą bez problemu do obecnych.
Moje drugie pytanie to czy ktoś kiedyś z was zabierał się za taką przeróbkę w ogóle i czy pakowanie w to kasy ma sens czy po prostu dozbierać sobie do jakiegoś crossa i nazwać to dniem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi