jcnorris Napisano 30 Sierpnia Udostępnij Napisano 30 Sierpnia Witam serdecznie, potrzebuje pomocy w wyborze roweru, szczerze mówiąc nie mam pojęcia czego szukać, odkopałem w piwnicy starą szosę z lat 80 (przerzutki na ramie co musze przyznać trochę niebezpieczne), prawdopodobnie peugeot, ale to bez znaczenia. Zrobiłem nią 400km w ostatnie 3 miesiące, ostatnio zacząłem również dojeżdżać do pracy 6km 70% dobry asfalt, średnia prędkość z jaka jeżdżę to 25-30km/h. Nie wiem czego szukać chciałbym rower do "miasta" tj. dojazd do pracy/przemieszanie się, ale również cos na co wskoczę w weekend i rekreacyjnie zrobie sprawnie dystans powyżej 30km (bądź więcej, aktualnie trochę się bałem oddalać się dalej od miejsca zamieszkania). Rowery fitness maja prosta kierownice, nie mam pojęcia jak to się będzie przekładać na jazdę z większą prędkością, chciałem zaznaczyć ze jazda w pozycji bardziej sportowej w dolnym chwycie na baranku sprawia mi frajdę. Jestem zagubiony, fajnie jak by była możliwość zamontowania błotników bo chciałbym jeździć w gorszych warunkach czy do pracy czy rekreacyjnie. Nigdy prędzej nie jeździłem jakoś więcej na rowerze i jestem kompletnym laikiem w tym temacie stąd liczę na wyrozumiałość i opisałem "wszystko" co wedle mojej opinie może mieć znaczenie w dobrze roweru. Budżet to około 2k na jakąś używkę, załączę zdjęcie poglądowe na czym aktualnie jeżdżę. Rozmarzałem najtańszego tribana rc100 bo gdzieś tam wychodze z załóżenia ze jak na starym rowerze w nienajlepszym stanie(czy chodzi o przerzutki/łańcuch/opony ) potrafię się tym bawić i czerpać frajdę to taki "nowy" rower będzie dla mnie niesamowitym upgrade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 30 Sierpnia Udostępnij Napisano 30 Sierpnia (edytowane) Jesteś przyzwyczajony do baranka - szukaj z barankiem. W chwilach kryzysu zawsze możesz złapać kierownicę 'na płasko' . Jeśli wystarczają Ci hamulce obręczowe to szukałbym czegoś pokroju. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-trek-emonda-alr-4-rozm-54-CID767-IDZbpcj.html EDIT: chociaż do hebli obręczowych szosowych będzie Ci trudniej zamontować błotniki, przy tarczowych będzie łatwiej Edytowane 30 Sierpnia przez RafalxM edit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 30 Sierpnia Udostępnij Napisano 30 Sierpnia Dla mnie to proste...do miasta kupiłbym fitnessa używanego- bezpieczniejszy chwyt, lepsze komponenty w takim samym przedziale cenowym. Na wycieczkach do ok.30km też z luzem się sprawdzi. Przeważnie przyjmie szersza opone więc zjedziesz z asfaltu jakby co z luzem. Poza miastem na dłuższych dystansach, szczególnie częściej jeźdżonych szosa sprawdzi się lepiej ze względu na baranka (możliwość zmiany chwytu czego dokładane rogi w przypadku prostej kiery na załatwią). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.