sivesgaard Napisano 28 Sierpnia Udostępnij Napisano 28 Sierpnia Cześć, Jestem kompletnym laikiem. Szukam roweru na którym pojeżdżę z córką na takich trasach (jej marzenie) https://www.youtube.com/watch?v=EFZjG3iZF_g , ale głównie będziemy jeździć po parku i ścieżkach rowerowych. Mam 190cm wzrostu i 105kg masy i boję się, że rower cross, który bym mocno preferował ze względu na pozycję w jakiej się siedzi, może nie wytrzymać jakiegokolwiek skoku w takim parku rowerowym przy moich gabarytach. Nie planujemy żadnych ekstremalnych akrobacji tylko jak już to małe podskoki. Może za kilka lat. W oko mi wpadły takie modele (jeśli cross wytrzyma podskoki 😞 https://www.olx.pl/d/oferta/jak-nowy-rower-cross-mtb-29-ghost-square-essential-rozm-l-sram-1x12-CID767-IDZ8D3C.html Rower trekkingowy Riverside 920 SRAM NX RIVERSIDE | Decathlon Rower crossowy Polygon Heist X7 | sklep rowerowy Sprint-Rowery.pl Rower crossowy GIANT Roam 1 Disc | CentrumRowerowe.pl Ewentualnie może coś tutaj się znajdzie: https://shorturl.at/ozjr4 Albo czekam na propozycje. I najważniejsza kwestia czy cross wystarczy czy muszę iść w MTB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 28 Sierpnia Udostępnij Napisano 28 Sierpnia (edytowane) Żaden cross nie jest przeznaczony na takie trasy . Nawet nie każdy MTB musi to wytrzymać , szczególnie że do chuderlaków nie należysz . Do normalnej jazdy możesz kupić crossa którego max obciążenie to ok 135kg . Trek , Unibike , chyba Giant . Część rowerów ma max obciążenie 120 kg i to będzie tak na styk . Ty + rower+ ew bagaż . Edytowane 28 Sierpnia przez WaGiant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...