Skocz do zawartości

[do ok. 4000] używana szosa endurance


Rekomendowane odpowiedzi

Będę na nim jeździł w związku z czym ma się podobać. Kobiety też wybierasz brzydkie, bo spełniają kryteria techniczne? :D

https://www.olx.pl/d/oferta/cannondale-synapse-2018-carbon-disc-105-r-54-CID767-ID10Aw2Y.html
Ten też ma antyczny napęd? Nie rozumiem Twojego systemu oceny. 
Szukam używki, nie nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Będę na nim jeździł w związku z czym ma się podobać

 Więc po co w ogóle ten temat?

Cytat

Ten też ma antyczny napęd? 

Też już nie jest produkowany ale są dostępne inne grupy z którymi jest kompatybilny.

Cytat

Nie rozumiem Twojego systemu oceny. 

Szukam używki, nie nowego.

A gdybyś szukał np. używanego samochodu do 15k to byś kupił audi A8 4.2?

Jaki ma sens kupno roweru za 4k gdzie np. wymiana przerzutki będzie kosztować 1000? O ile oczywiście uda się ją kupić bo nowych nie ma a używanych na olx również brak.

 

Popatrz na to https://www.olx.pl/d/oferta/cube-attain-sl-shimano-105-56cm-CID767-ID114x5X.html

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2024 o 05:56, Krypto.Szosowiec napisał:

1. Spora część z tych rowerów to antyki

2. Chyba tylko ze dwa czy trzy podchodzą pod Endurance

3. W tym budżecie kupujesz:

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-felt-vr-40-pd38837/

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-romagna-disc-tiagra-pd36384/

1. Rozumiem, gdyby gość wrzucił tu Alana, Gazelle, czy Kogę na ciernych, ale tu z tego co widzę wszystko jest współczesne.

2. I praktycznie wszytko jest Endurance

3. Żadnych tego typu wynalazków w przypadku gdy mogę w tej cenie kupić konkretny karbon , na konkretnych kołach. :)

22 godziny temu, luzg_mutzky napisał:

Nawet nie wiem jaka jest różnica w jeździe i czy w ogóle to będzie dla mnie zauważalne

Z uwagi , że siedzę w tym nie od wczoraj i mam już trochę sprzętu, wyścigów  i km za sobą i to w różnych warunkach, to powiem Ci coś młody człowieku :)

Jeżeli przyzwyczaisz się do wyścigowej geometrii to będzie ona tak samo wygodna jak endurance z góry założony na " wygodę i dalekie dystansy" :) Jeżeli zależy Ci na szybkości tylko agresywna geometria . Pojeździsz trochę to i w lesie na ścieżkach sobie poradzisz :)

Z tego wszystkiego co tu wrzuciłeś to :

Spec Roubaix, Wilier i Canony.

Di2,- jak na stromym będziesz zrzucać z twardziocha to się może zrobić kuku :)

Przymierzaj,testuj i wybierz to co Ci najbardziej pasi. :)

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Mihau_ napisał:

 Więc po co w ogóle ten temat?

Też już nie jest produkowany ale są dostępne inne grupy z którymi jest kompatybilny.

A gdybyś szukał np. używanego samochodu do 15k to byś kupił audi A8 4.2?

Jaki ma sens kupno roweru za 4k gdzie np. wymiana przerzutki będzie kosztować 1000? O ile oczywiście uda się ją kupić bo nowych nie ma a używanych na olx również brak.

Popatrz na to https://www.olx.pl/d/oferta/cube-attain-sl-shimano-105-56cm-CID767-ID114x5X.html

Dzięki, fajna propozycja. Obawiam się, że trochę za duża rama. 
Jeździłem dzisiaj na Wilier GTR i dobrze mi się siedziało na M, ale na ten moment race chyba nie dla mnie - zbyt hardcorowa pozycja :D 
 

Cytat

1. Rozumiem, gdyby gość wrzucił tu Alana, Gazelle, czy Kogę na ciernych, ale tu z tego co widzę wszystko jest współczesne.

2. I praktycznie wszytko jest Endurance

3. Żadnych tego typu wynalazków w przypadku gdy mogę w tej cenie kupić konkretny karbon , na konkretnych kołach. :)

Kolega Szosowiec wszędzie szuka problemu :P 
Dowiedziałem się już od Was wystarczająco dużo. Szukam sztywnej osi i tarczy. Może trafie coś dodatkowo z lepszym kołem i myślę, że będę więcej niż zadowolony z zakupu. 

Edytowane przez luzg_mutzky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w grę wchodzi późniejsza odsprzedaż to tylko taka opcja. Amatorów klasyki kórzy to docenią niestety brak.

Jak się przesiadam z endurance na konkret to też początki są straszne , ale po chwili wszystko mija i robi się naprawdę szybko na podjazdach, prostych i zjazdach . Dlatego  trzeba się wyjeździć, by pozycja nie zwalała z nóg :D

Uwaga rower przygotowany z nastawieniem pod decydujący moment na MPP :D

Screenshot_20240825-203416.png

4 godziny temu, Mihau_ napisał:

 Więc po co w ogóle ten temat?

Też już nie jest produkowany ale są dostępne inne grupy z którymi jest kompatybilny.

A gdybyś szukał np. używanego samochodu do 15k to byś kupił audi A8 4.2?

Jaki ma sens kupno roweru za 4k gdzie np. wymiana przerzutki będzie kosztować 1000? O ile oczywiście uda się ją kupić bo nowych nie ma a używanych na olx również brak.

 

Popatrz na to https://www.olx.pl/d/oferta/cube-attain-sl-shimano-105-56cm-CID767-ID114x5X.html

Przerzutka i 1k? Gdzie to tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, luzg_mutzky napisał:

Dzięki, fajna propozycja. Obawiam się, że trochę za duża rama. 
Jeździłem dzisiaj na Wilier GTR i dobrze mi się siedziało na M, ale na ten moment race chyba nie dla mnie - zbyt hardcorowa pozycja :D 
 

Kolega Szosowiec wszędzie szuka problemu :P 
Dowiedziałem się już od Was wystarczająco dużo. Szukam sztywnej osi i tarczy. Może trafie coś dodatkowo z lepszym kołem i myślę, że będę więcej niż zadowolony z zakupu. 

Trochę żałuję że próbowałem Ci cokolwiek uświadomić. 

W przeciwieństwie do Ciebie, ja trochę rowerów miałem. Chciałem Ci doradzić coś co:

- Będzie nowe

- Tanie w utrzymaniu

- Części będą łatwo dostępne

- W razie czego, łatwo sprzedasz

No ale jak wolisz jakieś 15 letnie, wymęczone rowery o nieznanej geometrii, na osprzęcie który już nie jest produkowany, to droga wolna. Kup szosę która Ci się podoba, zignoruj moje Posty, a potem przekonaj się na własnej skórze co zrobiłeś. Możesz też kupić używkę na tarczach, tylko po co, skoro możesz mieć nowy? Różnicy i tak nie poczujesz, bo akurat rower będzie ostatnią rzeczą która wpłynie na osiągane prędkości.

Z całym szacunkiem do @kaido2, nie wiem czy jest to osoba która powinna doradzać w takich tematach. Chłop tłucze tysiące kilometrów i ma więcej siły niż koń. Ty potrzebujesz roweru żeby sobie spokojnie pookręcić. No ale co ja tam wiem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Mihau_ napisał:

@kaido2 stare ultegry di2

O tym była mowa, był linkowany taki sprzęt

Domyśłem się , że o to chodzi :)

Jestem akurat praktykiem i takie rzeczy traktuje jako eksploatacyjne, zresztą jak cały rower.

Gdyby nagle miliony monet, to wymiana gratów na mechanikę, albo jakbym uparł się , że musi no to L-twoo, albo jeszcze lepiej, -bym sobie Srama na urodziny zapodał ostatecznie by się  już w ogóle w żadne kable nie bawić :)

Dla mnie  to wszystko to jest fun i też trochę na to inaczej patrzę. :)

@Krypto.Szosowiec :) Niepotrzebnie się fochasz. Te 15-to letnie graty są akurat tanie w utrzymaniu. Serio mam jeszcze takich trochę i wiele rzeczy w nich zużyłem, bo jak wspomniałeś naklepałem tych km nimi dziesiątki tys km, tą nadomiar nogą jak koń:) Tam jest stary i  prosty w serwisie SIS na którym podzespołów naprawdę konkretnej jakości z dalekiego wschodu i za śmieszne pieniądze jest sporo, od przerzutek po klameczki.

Stara Di2 może stanowić jakąś tam klodę, ale mechaniki?

Czy ja wiem , czy on chce sobie spokojnie pośmigać? Wnioskuję, że chce pocisnąć tylko boi się rejs więc endurans :)

Z mojej strony wspomniałem tylko, że jest zupełnie inna efektywność :) 

Niech sobie chłopak w to sam poklika i tyle w końcu nazbierał pokaźny plik ofert  :)

Edytowane przez kaido2
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Czy ja wiem , czy on chce sobie spokojnie pośmigać? Wnioskuję, że chce pocisnąć tylko boi się rejs więc endurans :)

Gdyby nie problem z kolanami to bym korbe połamał :laugh::laugh:
Jasne, że chce większych prędkości przy mniejszym wysiłku, ale przesiadam się z cross'a - race to za duży przeskok w pozycji. Najpierw coś pośredniego, a później zobaczymy :))

Lepiej w małej dłoni leży klamka SRAM czy Shimano? Jakie macie doświadczenia? Czytałem w jednym teście, że SRAM. 

W weekend pojade obejrzeć tego Attain SL. Mam blisko i jest opona 32c - wyjaśni się czy to ten klimat B)
https://www.olx.pl/d/oferta/cube-attain-sl-56-disc-CID767-IDYnFRX.html?reason=observed_ad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się przesiadałem z Jubilata2 na Eskę Sport to był duży przeskok w pozycji( no w końcu normalny Race  :D),  ale to jest powiedzmy przejście Polski pod " demokrację " więc ludzie z innej gumy :)

" Ziemia Opolska"  ma wymagania to nie ma przebacz , a i tak nie mogłem startować w Wyścigu Pokoju, bo sorry nie mamy dla Ciebie roweru stawiamy na Halupczoka i sprawdzonych w kadrze :)

Shmiano to są kartofle. Sensah i L-twoo bardzo spoko( te drugie zwłaszcza ergo) ;)

Edytowane przez kaido2
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, luzg_mutzky napisał:

W weekend pojade obejrzeć tego Attain SL. Mam blisko i jest opona 32c - wyjaśni się czy to ten klimat B)
https://www.olx.pl/d/oferta/cube-attain-sl-56-disc-CID767-IDYnFRX.html?reason=observed_ad

Powinien być OK. Wywal tylko te gravelowe opony i można śmigać.

9 godzin temu, luzg_mutzky napisał:

Lepiej w małej dłoni leży klamka SRAM czy Shimano? Jakie macie doświadczenia? Czytałem w jednym teście, że SRAM. 

Moim zdaniem ten aspekt jest pomijalny. Mechaniczna 105 ma stosunkowo duże łapy, ale to bardzo przyzwoita grupa osprzętu. Wystarczająca, że tak to określę.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nurtuję mnie jedno zasadnicze pytanie. W założonym budżecie (choć i tak planowałem wydać mniej :D) nie uda się mieć wszystkiego. Zatem która opcja wg. Was ma wyższy priorytet? Czy sztywna oś jest aż tak dużą zmianą na plus, że przeważa nad innymi aspektami? 

1. lepsza będzie rama carbon + hamulce szczękowe + lepsze koła niż oryginał + brak sztywnej osi

czy

2. rama alu, hamulce tarczowe +  słabsze/oryginalne koła (choć trafiają się również upgradowane) + sztywna oś 

i czy taki składak na chińskim carbonie jest w ogóle warty rozważania? Dokładnie taki setup chodzi mi pogłowie. 
https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-carbon-54-disc-di2-gravel-zamian-CID767-ID10lyUa.html?reason=observed_ad
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do konkretnej jazdy i tylko dla siebie bez żadnych cyrków " że zaraz sprzedam dalej"   karbon, qr, konkretne koła i obręczówki, - czyli klasyczna peaeilna szosa :)

Hongfu,- bardzo dobre ramy :)

Jestem zwolennikiem rowerówki z dalekiego wschodu, bo po co przepłacać. :)

Używam elementów osprzętu jak o nawet całych rowerów :)

 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2024 o 14:49, luzg_mutzky napisał:

Chce kupić używkę w dobrym stanie i z sensowanym osprzętem i później ją sprzedać. 

 

9 godzin temu, luzg_mutzky napisał:

czy taki składak na chińskim carbonie jest w ogóle warty rozważania? Dokładnie taki setup chodzi mi pogłowie. 
https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-carbon-54-disc-di2-gravel-zamian-CID767-ID10lyUa.html?reason=observed_ad

 

To jest niesprzedawalne.

Za te same pieniądze możesz mieć rower normalnej marki z osprzętem shimano a nie ramę uj wie skąd z osprzętem bez dystrybucji w europie

W dniu 28.08.2024 o 14:49, luzg_mutzky napisał:

Chce kupić używkę w dobrym stanie i z sensowanym osprzętem i później ją sprzedać. 

 

9 godzin temu, luzg_mutzky napisał:

czy taki składak na chińskim carbonie jest w ogóle warty rozważania? Dokładnie taki setup chodzi mi pogłowie. 
https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-carbon-54-disc-di2-gravel-zamian-CID767-ID10lyUa.html?reason=observed_ad

 

To jest niesprzedawalne.

Za te same pieniądze możesz mieć rower normalnej marki z osprzętem shimano a nie ramę uj wie skąd z osprzętem bez dystrybucji w europie

  • +1 pomógł 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Zdecydowałem się na rame carbon.
Wszystkie wydają się w dobrym stanie. Nie ukrywam, że stożki mi się mega podobają wizualnie :teehee: Co z tych ofert wypada najlepiej? 

1. CUBE Attain Pro - shimano 105, koła Fulcrum | 5000 PLN
https://www.olx.pl/d/oferta/cube-attain-pro-karbon-CID767-ID108XRP.html?reason=observed_ad

2. Trek Domane 4.3 - shimano 105, koła Bontager | 4800 PLN
https://www.olx.pl/d/oferta/trek-domane-4-3-disc-karbon-rozm-54-CID767-IDXqRF7.html?reason=observed_ad

3. Giant Defy Advanced 1 - shimano 105, koła seria PR-2, sztyca/kierownica carbon | 3900 PLN
https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-giant-defy-advance-1-CID767-ID11GVW3.html?reason=observed_ad

4. Nakamura Pursuit r60 - shimano 105, koła DT Swiss P1800 | 4400 PLN
https://www.olx.pl/d/oferta/nakamura-pursuit-r60-carbon-disc-54cm-CID767-ID11Bolx.html?isPreviewActive=0&reason=observed_ad&sliderIndex=7

5. Giant Defy Advanced 2 - shimano 105, koła Vision 35mm, sztyca carbon | 4700 PLN
https://www.olx.pl/d/oferta/giant-defy-advanced-2-disc-rozm-m-CID767-ID10SS2u.html


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...