cervandes Napisano 24 Sierpnia Udostępnij Napisano 24 Sierpnia (edytowane) Hej ho. Nowy rower cieszy oko, ale chyba zacznie też lekko martwić. Po pierwsze z amortyzatora Fox 32 Fit 4 Step Cast leje się jak ze świni po stronie tłumika. Po zakupie to miejsce było wraz z uszczelką wilgotne, ale wyczyściłem do sucha. Po przejażdżce troszkę się świeciło ponownie, ale nie było źle. Ale dziś rowerek dostał w palnik i po 60km z czego połowa to pałowanie w terenie - po stronie tłumika jest na zewnątrz powódź. Leje się raczej od samej góry, bo mokra jest i korona, nadmiar oleju ścieka po goleniach na dolną rurę i strużka prowadzi do piasty Tyle się mówi o fabrycznie suchych amortyzatorach a ten chyba na brak oleju przynajmniej na razie nie narzeka. Pytanie 1: czy to normalne, że tak intensywnie się poci po pierwszych łącznie 150km? I drugie pytanie. Jestem przekonany, że zacisk hamulca powinien licować się powierzchnią z ramą. U mnie przedni zacisk jest ok, ale tylny ma jeden pivot unoszący się tak jakby nad ramą. Patrząc prostopadle widać mini przerwę i jakąś podkładkę albo coś pomiędzy ramą a zaciskiem. Czy to normalne? Śruba jest dokręcona, założyłem imbus na klucz dynamometryczny i 5Nm kliknęło od razu, czyli to nie jest luz. Hamulec nie ociera, nie pływa, działa znakomicie. No i ogólnie to miejsce w ramie jest niedomalowane, widać goły carbon. Zgłaszać to przy obowiązkowym serwisie przy 200km? Edytowane 24 Sierpnia przez cervandes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 24 Sierpnia Udostępnij Napisano 24 Sierpnia Pocenie poceniem i sam mam u siebie wydaje mi się sporo choć z 10 x mniej na jednej ladze bo druga już wróciła do normalności ale u ciebie to masz po prostu wyciek. Gdzieś jest nieszczelność. Co do hebli to widzę, że masz minimalnie brak pracy klocka na tarczy. Tak jakby mniej więcej o tą podkładkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 28 Sierpnia Udostępnij Napisano 28 Sierpnia Tłumik ewidentnie cieknie. W związku z tym masz dwie opcje: 1) Oddać widelec na gwarancję i nie móc jeździć na rowerze prawdopodobnie do końca września. 2) Zrobić płatny serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 31 Sierpnia Udostępnij Napisano 31 Sierpnia (edytowane) Amortyzator oddawaj na gwarancję, bo jest ewidentny wyciek oleju od góry tłumika przy blokadzie - zaraz będzie zapowietrzony układ i stracisz tłumienie, więc widelec przestanie poprawnie działać. Ten hamulec i ta szpara też wygląda bardzo źle. Zacisk powinien licować się z płaską powierzchnią ramy. Za jakisz czas skończy się tym, że wyrwie Ci gwint z ramy i będą Cię oskarżać, że to Twoja wina, gdyż nie dopilnowłeś poprawnego dokręcenia hamulca, więc reklamuj to jak najszybciej. Niestety musisz pożegnać się z rowerem na jakiś czas, aż naprawią obie usterki. Edytowane 31 Sierpnia przez Kowal1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.