Sarmata Napisano 23 Sierpnia Udostępnij Napisano 23 Sierpnia Witam Czy ktoś z formumowiczów miał większe problemy z trwałością Chargera Race Day w wersji 1? Jakie to były problemy? Czy warto zrobić upgrade tłumika z Motion Control? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 23 Sierpnia Udostępnij Napisano 23 Sierpnia No masz przecież wszystko w jego nazwie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarmata Napisano 23 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia @TheJW Czyli trzeba mieć wtedy dwa amortyzatory do wyścigów i nacodzień 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 23 Sierpnia Udostępnij Napisano 23 Sierpnia Jeśli robić upgrade to do wersji RD2. Poza minimalizacją wrażliwości na temp jest więcej wersji jeśli chodzi o ustawienia kompresji - 2 pozycyjne zdalne, 3 pozycyjne (blokada/pedałowanie/zjazd) zdalne i 3 pozycyjne z wajchy na golenii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarmata Napisano 23 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia @Dokumosa Dziękuję. Rozważam upgrade Reby i natrafiłem na fajną ofertę na race day. Rozumiem, że jak już bezpieczniejszy jest RD2 lub zwykły charger 1. W sumie nie zależy mi na 3P bo mam HT i manetkę 2P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 23 Sierpnia Udostępnij Napisano 23 Sierpnia No bo nikt nie chce RD1 i nowe chodzą po 100EUR RD2 200-130EUR trzeba dać. Pamiętaj też, że tłumiki te.mają ograniczoną dł shaftu i mogą nie pasować do skoku większego niż 110mm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 27 Sierpnia Udostępnij Napisano 27 Sierpnia Scalpel HT3 z 2022r raczej RaceDay 1? https://www.cannondalebikes.pl/rowery/gorskie/xc-race/scalpel-ht/scalpel-ht-carbon-3-c25301u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 27 Sierpnia Udostępnij Napisano 27 Sierpnia Tam jest chyba Charger RL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 27 Sierpnia Udostępnij Napisano 27 Sierpnia W RD 1 błyskawicznie padała blokada . W RD 2 już to poprawili. Do RD 1 włoska manufakturka robiła fajny zestaw naprawczy ale cenowo gra nie była warta świeczki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 30 Sierpnia Udostępnij Napisano 30 Sierpnia Ale ten zestaw naprawczy do tego tłumika sprawdza się w 100% i blokada potem działa tak jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 30 Sierpnia Udostępnij Napisano 30 Sierpnia Tak. Działa lepiej niż oryginał. Kosztuje 50 funtów plus koszty wysyłki , serwisu/wymiany. Tu można go kupić https://j-techsuspension.co.uk/products/andreani-rockshox-sid-raceday-damper-repair-piston Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 29 Listopada Udostępnij Napisano 29 Listopada W dniu 23.08.2024 o 17:54, Dokumosa napisał: (...) jeśli chodzi o ustawienia kompresji - 2 pozycyjne zdalne, 3 pozycyjne (blokada/pedałowanie/zjazd) zdalne i 3 pozycyjne z wajchy na golenii. Trochę odkopię.. Dobrze zrozumiałem, że RD2 blokada na goleni ma wyłącznie 3 pozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 29 Listopada Udostępnij Napisano 29 Listopada Są wersje z 2 oraz 3 pozycjami. Tak samo są takie przy manetce na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.