xbike_0 Napisano 20 Sierpnia Udostępnij Napisano 20 Sierpnia Proszę o pomoc w wyborze rowery tupu gravel. Przedział cenowy około 5k zł. Obecnie rozważam modele: Romet Aspre 2 - https://prorowery.pl/pl/p/Rower-gravelowy-ROMET-ASPRE-2-2024/1005142 Kross Esker 5.0 - https://www.greenbike.pl/rower-gravel-kross-esker-50-2024-gratis-pedaly-p-8436.html Ridley Kanzo A - https://prorowery.pl/pl/p/Rower-RIDLEY-Gravel-Kanzo-A-GRX400600-Blue/999006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur85 Napisano 20 Sierpnia Udostępnij Napisano 20 Sierpnia Od strony technologicznej praktycznie bez znaczenia co weźmiesz, to co najistotniejsze mają to samo, no Ridlejy ma minimalnie lżejsze najbardziej miękkie przełożenie. Z tych trzech. Modeli najistotniejsza będzie wygoda za kierownicą i dobre dopasowanie rozmiaru, więc przez internet nikt nie doradzi, trzeba się przymierzyć. No a jeżeli nie ma możliwości to trzeba wybrać ten który się najbardziej podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bellic Napisano 22 Sierpnia Udostępnij Napisano 22 Sierpnia Kands Toro GRX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xbike_0 Napisano 9 Września Autor Udostępnij Napisano 9 Września (edytowane) Dzięki za odpowiedzi Myślę, że zdecyduje się na Kross Esker 5.0 Zastanawiam się czy warto dopłacić około 800zł do Esker 6.0? Specyfikacja tych modeli: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kross-esker-5-0-pd42487/?v_Id=230305 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kross-esker-6-0-grx-pd42041/?v_Id=229927 Który będzie lepszy pod ewentualną rozbudowę w przyszłości na napęd 1x12? Edytowane 9 Września przez xbike_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniello444 Napisano 9 Września Udostępnij Napisano 9 Września Kup od razu z napędem 1x12 po co przerabiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xbike_0 Napisano 10 Września Autor Udostępnij Napisano 10 Września Ciężko coś znaleźć z 1x12 do 6000zł. Nie che od razu przerabiać tylko w przyszłości, jak oryginalny napęd będzie do wymiany. Zastanawiam się czy wystarczy w takim przypadku zmienić korbę i kasetę? Czy tylnia przerzutka obsłuży nowy napęd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur85 Napisano 11 Września Udostępnij Napisano 11 Września @xbike_0 żeby przejść na 1x12, zmienić będziesz musiał wszystko, od manetki przez przerzutkę, kasetę, korbę oraz w najlepszym wypadku bębenek na piaście (jeżeli nie całą piastę), bo ten który jest teraz nie zmieści kasety 12rz. Przy przejściu na 1x11 odpada tylko piasta z bębenkiem bo będzie ok, cała reszta do wymiany. Ogólnie droga zabawa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xbike_0 Napisano 16 Września Autor Udostępnij Napisano 16 Września Wydawało mi się, że będzie to prostsze Pozostanę przy dwóch blatach. Nadal zastanawiam się czy nad wyborem pomiędzy Esker 5.0 a 6.0. Warto dopłacić do Esker 6.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 16 Września Udostępnij Napisano 16 Września 2x11 zamiast 2x10, lepsza korba, szersze obręcze...jeśli to nie spowoduje, że będziesz musiał zrezygnować z deserków na jakiś czas to bym dopłacił 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xbike_0 Napisano 24 Września Autor Udostępnij Napisano 24 Września Jeszcze zastanawiam się na Unibike Geos. https://www.unibike.pl/geos.html Jak on wypada w porównaniu do Esker 6.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolJank Napisano 24 Września Udostępnij Napisano 24 Września (edytowane) Przymierz się do eskera (mam swój temat tutaj też) Byłem w sklepie, usiadłem i to jest bardziej mtb z barankiem - może Ci to będzie odpowiadać jak faktycznie zamierzasz jeździć w trudnym terenie, ale ja jednak bardziej potrzebuję gravela bliżej szosy niż gravela bliżej mtb a jak to rower na słaby asfalt, jakieś zwykłe leśne ścieżki to będzie to zdecydowanie overkill No ale ten półzintegrowany kokpit i prowadzenie linek sztos w takim budżecie. Sam chyba odłożę zakup do nowych premier żeby wiedzieć czy jest sens czekać na więcej podobnych opcji Rondo ruut al1 gen3 to też może być opcja fajna polecenia, no ale kosztuje swoje, musiałbyś nadwyrężyć budżet Mój wniosek w każdym razie jest taki, że nie kupię roweru bez prowadzenia linek przez sterówkę jak mam nim jeździć x lat później Edytowane 24 Września przez KarolJank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xbike_0 Napisano 24 Września Autor Udostępnij Napisano 24 Września Geo też ma bardzo ładne prowadzenie linek, przez mostek. Nie wiem czy w praktyce to się sprawdza, ale ładnie wygląda. Zapewne przy serwisie więcej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolJank Napisano 25 Września Udostępnij Napisano 25 Września Tak naprawdę, to i tak prawie każdy rower ma linki pod owijką, więc przy robieniu czegokolwiek jest dużo rozwalania niezależnie od tego czy te linki idą później przez stery czy nie. Roboty może jest trochę więcej, ale nie aż tyle więcej i nie robi się przecież co chwilę przy linkach, a nie ma co ukrywać, że wygląda to elegancko Na jakąś dłuższą wyprawę i konieczność awaryjnej naprawy to można zawsze puścić linkę na zewnątrz byle jakoś wrócić i później na spokojnie sobie zrobić na gotowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernorator Napisano 25 Września Udostępnij Napisano 25 Września zapytaj serwisanta jak bardzo lubi linki w sterówce i ile każde dopłacić za gmeranie w tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolJank Napisano 25 Września Udostępnij Napisano 25 Września Każdy by chciał nic nie robić i zarobić. Dziwne, że w ogóle się linek tyka jak trzeba owijki ściągać ile to roboty przecież takie same narzekania są na wewnętrzne prowadzenia linek, ale bez puszczenia przez sterówkę Wciąż tak rzadko się grzebie przy linkach, że jak już trzeba, to można sobie to samemu zrobić bez łaski serwisanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 25 Września Udostępnij Napisano 25 Września Cytat Dziwne, że w ogóle się linek tyka jak trzeba owijki ściągać ile to roboty przecież Po co ściągać owijkę do wymiany linek? Cytat takie same narzekania są na wewnętrzne prowadzenia linek, ale bez puszczenia przez sterówkę Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.