Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

rozglądam się za rowerem gravelowym do ok 8000zł, nakręciłem się na karbonowy setup i w tej cenie znalazłem 2 ciekawe propozycje

Kellys Soot 90 - https://kellysbike.com/pl/gravel-c994/soot-90-p74571

Kross Esker 7.0 - https://www.greenbike.pl/rower-gravel-kross-esker-70-carbon-w-100-gotowy-do-jazdy-p-8680.html

O ile oba setupy są ok ze wskazaniem na Kellys to tu obawiam się ramy i jej trwałości. 

O ile Kross ma 5 lat gwarancji na ramę karbonową to w Kellys widze tylko opcję na 2 lata.

 

Proszę o opinię czy są jakieś przygody z ramami od Kellys czy jest to dobrej jakości rama i warto w to iść, ewentualnie jak macie jakieś propozycje to chętnie przyjmę.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Napisano (edytowane)

Jak przypierdzielisz w drzewo to rozleci się tak czy inaczej. A jak będziesz używał zgodnie z przeznaczeniem, to nie masz się czego obawiać.

To już nie te czasy, żeby bać się ram węglowych, tym bardziej że ani jedna, ani druga nie jest jakoś przesadnie filigranowa.

Jak kupisz SOOT'a to pamiętaj, że w pierwszej kolejności trzeba wymienić ekspander w rurze sterowej. Te stosowane przez producenta nie trzymają, a dokręcanie może spowodować pęknięcie tejże.

Edytowane przez KNKS
  • +1 pomógł 1
Napisano

Przysłowiowe pół Polski jeździ na tym Eskerze 7.0, rama to sprawdzona carbonda. Brać jak jest w dobrej cenie, za 7 koła nic lepszego nie znajdziesz.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Każda marka niestety ma takie wtopy. Ostatnio kolega kupił Scotta Scale 930. Amor, suport wymagały ogarnięcia i smarowania na już, plus pare innych kwestii. 

  • +1 pomógł 1
  • 2 miesiące temu...
Napisano (edytowane)
W dniu 19.08.2024 o 15:36, KNKS napisał:

Jak przypierdzielisz w drzewo to rozleci się tak czy inaczej. A jak będziesz używał zgodnie z przeznaczeniem, to nie masz się czego obawiać.

To już nie te czasy, żeby bać się ram węglowych, tym bardziej że ani jedna, ani druga nie jest jakoś przesadnie filigranowa.

Jak kupisz SOOT'a to pamiętaj, że w pierwszej kolejności trzeba wymienić ekspander w rurze sterowej. Te stosowane przez producenta nie trzymają, a dokręcanie może spowodować pęknięcie tejże.

Już dawno to jest poprawione. Nowa produkcja nie ma tej wady.

Jeśli kapsel sterów z FSA jest płaski, to będzie ten długi ekspander.
IMG_2454.thumb.jpeg.5a08548adfb6f91cee8e8bc5dc3e5a84.jpeg
Jeśli kapsel jest zaokrąglony, to będzie ten krótki (25mm).IMG_2455.thumb.jpeg.bfb9875d375adc385a59f60df97e770b.jpeg

Edytowane przez kokosik
Dodanie zdjęć
  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...