megatapety Napisano 17 Sierpnia Udostępnij Napisano 17 Sierpnia Hej, Chciałbym wymienić: mostek, kierownice, sztycę pod jazdę szosową, obecnie mam: - KierownicaGiant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, aluminium - ChwytyGiant Cork - Wspornik kierownicyGiant Contact, 8°, aluminium - Wspornik siodłaGiant D-Fuse, offset 14mm, aluminium możecie coś polecić?. pozdrawiam. Wspornik kierownicy Giant Contact, 8°, aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 17 Sierpnia Udostępnij Napisano 17 Sierpnia Chyba nie rozumiem o co chodzi. Co jest nie tak z aktualnymi? Chcesz wsadzić baranka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megatapety Napisano 19 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia Witam, Teraz dopiero zauważyłem że zapisało mi treści po edycji :). Więc tak mam Gravela jak w załączniku, jeżdżę nim głównie po szosę. Średnie prędkości już zaczynają mi rosnąć powyżej 30 km/h, zastanawiam się czy jest sens wymienić wymienione elementy na karbonowe. Czy jeszcze coś zyskam?. Jeżdżę sporo na lemondce (brak na zdjęciu bo ściągam do mycia). Kierownice bym chętnie wymienił na karbonową pod kątem lemondki, cena nie jest ważna, może być i za 1000 zł, a pozostałe elementy to nie wiem czy jest sens?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 19 Sierpnia Udostępnij Napisano 19 Sierpnia Nie zyskasz absolutnie nic. Największy zysk, na dodatek darmowy, uzyskasz wyjmując podkładki spod mostka. PS: Jaki rozmiar opon masz założony? A rozwijając: Sztyce musisz kupić od Gianta, ze względu na kształt. Czy karbon coś zmieni? Jedni mówią że minimalnie, inni że różnicy nie czuć. Mostek: zupełna dowolność, ale nie zyskasz absolutnie NIC. Może kilka, kilkanaście gramów wagi. Kierownica: Tutaj co najwyżej zyskasz na wadze, ale można kupić też aluminiowe lekkie kierownice. Jedyne co zyskasz, to nerwy czy kierownica nie pękła bo się wywaliłeś, albo nie byłeś zbyt uważny przy dokręcaniu. Ja na Twoim miejscu bym pomyślał nad pedałami wpinanymi. Da Ci to realną zmianę jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy. Reszta to będzie praktycznie Placebo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megatapety Napisano 19 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia (edytowane) Pedały już mam, może nie widać na zdjęciu :), jedna strona jest pod zwykle buty, a druga pod SPD :), buty pod SPD mam, ale ciężki turystyczne, muszę je wymienić na jakieś lższejsze. Opony GP 5000 700x30. Edytowane 19 Sierpnia przez megatapety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 19 Sierpnia Udostępnij Napisano 19 Sierpnia Jeżeli miałbym wskazać, co zrobi największą różnicę, to: 1. To o czym pisałem, czyli podkładki pod mostkiem. Nie ma lepszej metody poprawy aerodynamiki, niż obniżenie pozycji. Pytanie tylko, czy Twoje plecy to wytrzymają. 2. Dobre, sztywne buty, najlepiej w systemie szosowym. Możesz się pokusić też na lepsze tarcze hamulcowe, które nieco poprawią siłę hamowania. Natomiast to na prędkość nie wpłynie. Masz rower na bardzo równym poziomie. W zasadzie nie ma czego zmieniać, bo pojedynczy element nie wpłynie w znaczący sposób na rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
megatapety Napisano 19 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia Ok dziękuję, a to może skorzystam z bikefiittingu?, najbliżej mam do Gliwic, to o czym wspomniałeś chyba wchodzi w zakres takiej usługi?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.