Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Chciałbym się poradzić znawców co mogło być przyczyną zapadającego się amortyzatora.

Nie tracił ciśnienia ale podczas długiej jazdy po prostej lub jazda z górki gdy ciężar szedł głównie na przód czy to na otwartym czy z blokadą lagi chowały się na tyle że ze skoku 150 zostawało może 30 i trzeba bylo zrobić wheelie żeby odzyskać skok.

Na nierównościach pracował ok.

Wziąłem się za serwis i jedyne co było podejrzane to było za mało oleju w tłumiku około 20ml. Po wyczyszczeniu/nasmarowaniu i uzupełnieniu oleju w tłumiku problem ustał.

Czy to wina tego poziomu oleju że amor się zapadał i nie chciał wracać czy nieświadomie usunąłem jakąś inną usterkę? Żadnego oringu nie zmieniałem.

Pozdrawiam 

 

Napisano

Nie. 

Popularną przyczyną zapadania się widelców jest zużyte uszczelnienie między komorami w sprężynie powietrznej, ale w Twoim wypadku problem został naprawiony bez jego wymiany.

  • +1 pomógł 1
Napisano

Dzięki za odpowiedź. Czyli w sumie smar pewnie pomógł w uszczelnieniu komory ale w niedalekiej przyszłości problem może wrócić i oring do wymiany?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...