adams929 Napisano 17 Sierpnia 2024 Napisano 17 Sierpnia 2024 Cześć. Chciałbym się poradzić znawców co mogło być przyczyną zapadającego się amortyzatora. Nie tracił ciśnienia ale podczas długiej jazdy po prostej lub jazda z górki gdy ciężar szedł głównie na przód czy to na otwartym czy z blokadą lagi chowały się na tyle że ze skoku 150 zostawało może 30 i trzeba bylo zrobić wheelie żeby odzyskać skok. Na nierównościach pracował ok. Wziąłem się za serwis i jedyne co było podejrzane to było za mało oleju w tłumiku około 20ml. Po wyczyszczeniu/nasmarowaniu i uzupełnieniu oleju w tłumiku problem ustał. Czy to wina tego poziomu oleju że amor się zapadał i nie chciał wracać czy nieświadomie usunąłem jakąś inną usterkę? Żadnego oringu nie zmieniałem. Pozdrawiam Cytuj
Galvatron Napisano 19 Sierpnia 2024 Napisano 19 Sierpnia 2024 Nie. Popularną przyczyną zapadania się widelców jest zużyte uszczelnienie między komorami w sprężynie powietrznej, ale w Twoim wypadku problem został naprawiony bez jego wymiany. 1 Cytuj
adams929 Napisano 19 Sierpnia 2024 Autor Napisano 19 Sierpnia 2024 Dzięki za odpowiedź. Czyli w sumie smar pewnie pomógł w uszczelnieniu komory ale w niedalekiej przyszłości problem może wrócić i oring do wymiany? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.