Skocz do zawartości

[linki przerzutki] Smarowanie nowych linek?


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, JWO napisał:

Ja uzywam tego:

SHIMANO Bowdenzugfett | 50 g, 17,50 € (r2-bike.com)

Nie jest tanie, ale na jedna linke wychodzi minimalna ilosc. Starczy na kilka lat, nawet przy czterech rowerach.

Mam i polecam, gdy gięcia pancerza są duże. Różnica w działaniu jest znaczna. Gdy kąty są bardzo małe, a gięcia długie, to nie bardzo ma to sens.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerze sp4 są smarowane fabrycznie i w tym przypadku nie ma sensu dodawać smaru. Jeśli to tylko.przegląd/wymiana linki bez zmiany pancerza to stosuje dedykowane smarowideł shimano cable grease (drogie ale skuteczne). Linki optislock to dzisiaj już standard nawet w grupie dore. Osobiście nie widzę szczególnej ich wyższości nad zwykłymi nierdzewnymi shimano.

Najwięcej problemów ze wszystkich pancerzy (w sumie to będzie ze dwadzieścia-kilka różnych) miałem z jagwire lex i lex-sl - przy ciasnych promiemlniach gięcia linki się zakleszczają same z siebie. W tych samych miejscach przy sp41 nie ma nawet odczuwalnego oporu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...