Sarmata Napisano 9 Sierpnia Udostępnij Napisano 9 Sierpnia Witam Od jakiegoś czasu mam problemy z moim Recon Gold. Mam zamontowaną manetke Twist lock, która w pewnym momencie przestała odbijać. Nie pomogła wymiana linki i pancerza. W dodatku przy szybkim nacisku na amortyzator zapadał się prawie bez oporu prawie do końca a potem się utwardzał ale przy nacisku słychać było syk. Zawiozłem do serwisu, który stwierdził że wszystko jest winą manetki, która nie odbija i przez to głupieje tłumik, który dobrze w sumie odbija. Nie stwierdzili zapadania ale po odbiorze i jeździe 2 razy mi się zapadł na postoju prawie bez oporu 2 cm od korony. Czy ktoś z Was miał taki przypadek? Co może być przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 9 Sierpnia Udostępnij Napisano 9 Sierpnia (edytowane) Odkręć całkiem linkę od blokady na goleni i sprawdzaj bez niej. Blokadę przekręcisz imbusem włożonym w śrubę do przykręcania linki. Poza tym jeśli amortyzator się zapada, to nie jest winny tłumik, tylko komora powietrzna. Idź do innego serwisu. Edytowane 9 Sierpnia przez TheJW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 9 Sierpnia Udostępnij Napisano 9 Sierpnia Prawdopodobnie padło uszczelnienie między komorą pozytywną i negatywną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.