novis Napisano 8 Sierpnia Udostępnij Napisano 8 Sierpnia Witam, ostatnimi czasy szukam nowego amortyzatora, lecz w moim budżecie znajduję zazwyczaj amortyzatory z lekko wytartymi lagami. I tu pojawia się moje pytanie. Czy wytarte lagi mają jakiś wpływ na pracę zakładając że amortyzator był serwisowany zgodnie z zaleceniami? Ewentualnie czy można sprawić aby praca się poprawiła? Zastanawiałem się nad jakąś dwupółką lecz w tym przedziale cenowym znajduję dużo RockShoxów lub Marzocchi z widocznymi przetarciami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRMOCAAD Napisano 8 Sierpnia Udostępnij Napisano 8 Sierpnia Hej, takie amory z wytartą anodą oczywiście będą gorzej pracowały, a szczególnie 2 półka, to musi świadczyć o ostrym oraniu takiego sztućca. Jeśli naprawdę nie msz pieniędzy to lepiej szukaj amora z stalowymi lagami, surowe aluminium bez anody zniknie w oczach i będzie dziura , Należy tez pamiętać o częstym serwisie i smarowaniu, polecał bym też dodać jakieś osłonki na lagi aby dłużej to podziałało, na aliexpress są takie z neoprenu, ale folia strach też działa . Raczej szukał bym marzochii, jest to sprzęt nie do zajechania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novis Napisano 9 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia @CRMOCAADDzięki za odpowiedź. A jak odróżnić aluminium od stali? Zazwyczaj nikt nie podaje w opisach z czego są lagi, a ja też zwyczajnie nie mam aż tyle czasu aby doszukiwać się oznaczeń i szukać na stronach producentów. U mnie raczej z serwisowaniem problemu nie będzie, nad osłonkami też się zastanowie. A co do Marzocchi to faktycznie sprzęt wytrzymały, znalazłem Super T w moim budżecie niedaleko mnie, co prawda dolne golenie obite od kamieni, natomiast góra wygląda na idealną(bez przetarć i wgniotek). Zostaje tylko sprawdzić jaką mam sterówkę u siebie i napisać o stan amora. A jak z ewentualnym malowaniem? Musiałbym go całego rozebrać i zaślepić środek żeby dół pomalować? Czy lepiej tego nie robić? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRMOCAAD Napisano 9 Sierpnia Udostępnij Napisano 9 Sierpnia @novis 1- aluminium będzie bardziej matowe a stal bardziej błyszcząca, no właśnie, najlepiej sprzwdzic w internecie 😕 2- do malowania polecał bym rozkręcić amora i bardzo dokładnie go wyczyścić od razu w środku, najlepiej kilka płukanek z bębny i na koniec Szkotką do butelek i płyn do naczyń. pamiętaj że trzeba bardzo dokładnie oszlifować, jeśli zostawisz te odpryski to będzie je doskonale widać, zaślepić otwory można zwykłym papierem i dla lepszego efektu polecam wyjąć uszczelki. Do lakierowania polecał bym kupić lakier akryl metalik i nakładać dożo cienkich warstw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novis Napisano 9 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia @CRMOCAADDobra, jak będę miał chwilę to spróbuję poszukać czegoś na stali. A szczotka do butelek nie będzie miała złego wpływu na pracę właśnie? Zawsze myślałem że w środku powinno wszystko się ślizgać a taka szczotka może zrobić zarysowania. A co do lakierowania raczej problemu nie będzie bo trochę się znam+lakiernik w rodzinie a zastanawiałem się też nad wzorami na amortyzatorze więc wybór lakieru będzie zależeć tylko od tego co wymyślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRMOCAAD Napisano 9 Sierpnia Udostępnij Napisano 9 Sierpnia @novis szczotka do butelek raczej nie jest taka twarda żeby porysować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.