bart50 Napisano 10 Sierpnia Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia Jeśli nie masz amortyzowanego tyłu to z użytą zamiennie amortyzowana sztycą operacja siodełko w dół s. Organoleptycznie stwierdziłem, że nawet w rozmiarze S opuszczenie siodła nie daje mi podparcia dla obu stóp co w przypadku wagi elektryka plus bagażu na dłuższy trip pewnie jest bezpieczniejsze niż oparcie na jednym kopytku Znam to mocowanie bidonu i preferuję dolne w ramie low Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lassar71 Napisano 11 Sierpnia Udostępnij Napisano 11 Sierpnia Myśl przyszłościowo. Skoro chcesz kupić elektryka, kup od razu fs. Odpada siodełko z amortyzacją (mam trzy komplety w garażu) na rzecz mykmyka. I po sprawie. Ominiesz jeden krok. Ja swojego HT elektrycznego po pół roku sprzedawałem Jescze jedno. Mój rower jest z kategorii super enduro - 180/170 skoku, mulet. Ostatnio wybrałem się na przejażdżkę z synem po lasach w Kato. Raczej płaskich, ogólnie szkoda tego roweru na taki teren. Opony 2,6 przód , 2,8 tył. Zrobiłem 120 km i zostało 55% baterii. Także ten... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 11 Sierpnia Udostępnij Napisano 11 Sierpnia W dniu 6.08.2024 o 22:40, bart50 napisał: Panowie, a do takiej turystyki typu góry, ale nie po kamlotach, tylko asfalt, szuter i raczej szlaki niż górskie dukty leśne dla niedźwiedzi plus turystyka po szlakach i czasem lasach nizinnych to na etapy klikudniowe lepiej brać crossa, trekkinga czy górala? Wczesne pięć dych na karku i fajnie mi się siedzi na góralu oraz kieruje z takiej pozycji, ale nie mam doświadczenia z wielodniową turystyką bez noclegów w tym samym miejscu i trochę się zastanawiam czy bardziej wyprostowana sylwetka po iluś tam godzinach nie okaże się zbawienna. Musisz zdecydować o max jaki będziesz jeździł. Innymi słowy im bliżej jazdy po szlaku ale takim solidnym tym bliżej zakupu górala a nawet fulla. Co do reszty logiczne, że jak chcesz ciskać od schronu do schronu to się wybiera opcję z maksymalnym możliwym zasięgiem. Jest na YT test naszego roweru elektrycznego z baterią nieco ponad 1000Wh i natłuczone w górach zastała ponad setka km i blisko 3,5 tys w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lassar71 Napisano 11 Sierpnia Udostępnij Napisano 11 Sierpnia Eee, ja w to nie wierzę. Dr nie lubi przecież tripów, on tylko zjazdy. Do tego ten ecobike to straszna krowa. Serio, dotykałem tego, patykiem co prawda ale zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Sierpnia Udostępnij Napisano 13 Sierpnia Pożyczyłem sobie w Polsce ebajka z deca. Miał baterię 500Wh. Zrobiłem rundę 65 km i 1300 m przewyższeń, większość trasy na drugim z najniższych trybów a wszystkie podjazdy na kolejnym. Wróciłem do domu z 15% baterii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burz Napisano 13 Sierpnia Udostępnij Napisano 13 Sierpnia Z jakim silnikiem? W dniu 7.08.2024 o 12:26, tobo napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leotdipl Napisano 13 Sierpnia Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 8 godzin temu, tobo napisał: Pożyczyłem sobie w Polsce ebajka z deca. Miał baterię 500Wh. Zrobiłem rundę 65 km i 1300 m przewyższeń, większość trasy na drugim z najniższych trybów a wszystkie podjazdy na kolejnym. Wróciłem do domu z 15% baterii. Jakbyś więcej danych i parametrów roweru podał 👍Zbyt lakonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
izusek Napisano 18 Sierpnia Udostępnij Napisano 18 Sierpnia Właśnie wróciłem z góry, byłem w Austrii. Zrobiłem łącznie z 250 km po szlakach. Na jednym z odcinków 55km jeździłem w 70% na wspomaganiu "tryb MTB" (silnik dostosowuję sam moc wspomagania), pozostała część wyłączony. Średnia prędkość wychodziła 16km/h, przewyższenia około 700. Bateri zostawało w okolicach 50-55% Znowu ostatnią trasę 24km przejechałem na max wspomaganiu "turbo" to bateria spadła do 49%. Przewyższenia na poziomie 1200. Trzeba pamiętać, że spora część tej trasy jest później z górki gdzie używałem tylko hamulców. Rower 26kg, bateria 750, silnik bosh performance cx4, moja waga 88kg, plus plecak, 2x wody 750ml Dla porównania moja kobieta o wadze 64kg miała zawsze o około 10% wiecej zapasu na bateri na końcu trasy. Nigdy nie wróciłem z niższym poziomem bateri jak 39%, zwykle używałem z głową żeby też się trochę zmęczyć, poczuć to. Dla mnie 750wh jest idealne, bateria swoje waży. W planach jest amatorska trasa typu transalp, jazda od huty do huty i ładowanie, jestem przekonany, że bateri mi starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 20 Sierpnia Udostępnij Napisano 20 Sierpnia W dniu 13.08.2024 o 15:20, leotdipl napisał: Jakbyś więcej danych i parametrów roweru podał 👍Zbyt lakonicznie. A jakie parametry potrzebujesz? Masz dystans, przewyższenia, pojemność baterii I użyte tryby. Jak na 500wh wg mnie wyszło całkiem dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burz Napisano 20 Sierpnia Udostępnij Napisano 20 Sierpnia Zapomniałeś o silniku Nic też nie wiadomo o wadze roweru czy oponach, które też są istotne (opory toczenia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.