plou Napisano 29 Lipca Udostępnij Napisano 29 Lipca Czy ktoś może miał okazję przekonać się jak spisuje się 105 Di2 12 rzędowa w okresie jesienno-zimowym ? Spada jakoś drastycznie jej wydajność ? A może w ogóle nie lubi się z deszczem lub śniegiem i lepiej nie wystawiać jej na mróz lub słotę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 30 Lipca Udostępnij Napisano 30 Lipca (edytowane) No co ty. Każdy napęd bardzo dobrze działa w warunkach zimowych. Zwłaszcza precyzyjny, szosowy 12s. Woda, mieszanina piasku z solą i błoto zapewnia aksamitną i precyzyjną zmianę przełożeń. Czy wydajność baterii spada zimą nie sprawdzałem, ale można domniemać że spada podobnie do zasięgu samochodów elektrycznych 😉 Jak myślisz, dlaczego w kolarstwie funkcjonuje pojęcie "zimówka" ? Edytowane 30 Lipca przez KNKS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plou Napisano 30 Lipca Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca Mea culpa nie doprecyzowałem, chodziło mi o wydajność baterii. Mechaniczna Ultegra jakoś w zimie nie ma problemu z precyzyjnym działaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 30 Lipca Udostępnij Napisano 30 Lipca (edytowane) Oczywiście, jak ci nie szkoda to będzie działać. Smarować i jeździć. Nawet jeśli będziesz jeździł w mrozie i wydajność baterii spadnie o połowę, to i tak interwały ładowania będą bardzo długie. Raczej nie trzeba się tym przejmować. Edytowane 30 Lipca przez KNKS 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.