Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś może miał okazję przekonać się jak spisuje się 105 Di2 12 rzędowa w okresie jesienno-zimowym ? 

Spada jakoś drastycznie jej wydajność ? A może w ogóle nie lubi się z deszczem lub śniegiem i lepiej nie wystawiać jej na mróz lub słotę ?

Napisano (edytowane)

No co ty. Każdy napęd bardzo dobrze działa w warunkach zimowych. Zwłaszcza precyzyjny, szosowy 12s. Woda, mieszanina piasku z solą i błoto zapewnia aksamitną i precyzyjną zmianę przełożeń. Czy wydajność baterii spada zimą nie sprawdzałem, ale można domniemać że spada podobnie do zasięgu samochodów elektrycznych 😉

Jak myślisz, dlaczego w kolarstwie funkcjonuje pojęcie "zimówka" ?

Edytowane przez KNKS
Napisano

Mea culpa nie doprecyzowałem, chodziło mi o wydajność baterii.

Mechaniczna Ultegra jakoś w zimie nie ma problemu z precyzyjnym działaniem. 

Napisano (edytowane)

Oczywiście, jak ci nie szkoda to będzie działać. Smarować i jeździć.

Nawet jeśli będziesz jeździł w mrozie i wydajność baterii spadnie o połowę, to i tak interwały ładowania będą bardzo długie. Raczej nie trzeba się tym przejmować.

Edytowane przez KNKS
  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...