Skocz do zawartości
  • 0

Opony do gravela


Gość Artur

Pytanie

Gość Artur

Witam zaczynam przygodę z kolarstwem, zakupiłem rower Kross esker 7.0. Jest to typowy gravel. Nie chciałem typowego szosowca, gdyż w mojej okolicy są słabe asfalty, ścieżki rowerowe po kostce brukowej itd . Na Krossie mam obręcze 622x24 a opony schwalbe Swiss dt G540, szerokość 40c. Niestety przesadziłem z grubością opony i nie idzie na tym się rozpędzić, opór toczenia bardzo duży. Myślałem żeby założyć opone 28c , ale jestem zielony w temacie. Czy taka opona może być na obręcz 622x24? Czy ktoś poleci dobra oponę i dedykowana dętkę do niej bo zupełnie nie wiem co kupić . Z góry dziękuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

"28" to typowa szerokość opony szosowej. Możesz założyć na te obręcze co masz ale na siuterek będzie kiepsko. Ja w swoim gravelu mam 44 i lata jak odrzutowiec. Kwestia doboru odpowiedmiej opony / bieżnika/konstrukcji/ mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0