ubr Napisano 24 Lipca 2024 Napisano 24 Lipca 2024 Cześć, ja wiem że te tanie Krossy romety Kandsy to bardzo słabe rowery i nie oczekuje od swojego hexagona 2.0 zbyt wiele i zdaję sobie sprawę, że tego nie można nazwać amortyzatorem, lecz zależy mi bardzo na tym, aby on nie skrzypiał i nie zastygł się, dlatego mam pytanie, czym i jak mogę go posmarować, tak aby go nie rozbierać, bo nie miałem nigdy do czynienia z rozbieraniem i nie chcę tyle zachodu robić na taki „amortyzator”. Cytuj
seba8121 Napisano 24 Lipca 2024 Napisano 24 Lipca 2024 Jeżeli chcesz zrobić taką prowizorke to jest coś takiego jak Brunox deo. Aczkolwiek czy to ma jakikolwiek sens.. Cytuj
Galvatron Napisano 24 Lipca 2024 Napisano 24 Lipca 2024 Nie ma. Brunox zawiera rozpuszczalnik, który, gdy dostanie się pod uszczelki, rozpuści smar, przyspieszając degradację amortyzatora. Jedyne, co ma sens, to odkręcić dolne golenie, wyczyścić wszystko izopropanolem lub benzyną ekstrakcyjną, a następnie posmarować uszczelki przeciwkurzowe i tuleje ślizgowe takim smarem (widelec powinien po nim działać lepiej niż po czymś w rodzaju tawotu): https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_specjalistyczny-smar-do-amortyzatorlw/1858 Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 24 Lipca 2024 Mod Team Napisano 24 Lipca 2024 Brunox'a używa się do przecierania goleni szmatką lub papierowym ręcznikiem, a nie spryskiwania bezpośrednio... 1 Cytuj
Galvatron Napisano 24 Lipca 2024 Napisano 24 Lipca 2024 (edytowane) Szmatka nasączona Brunoxem faktycznie jest bezpieczna dla widelca, aczkolwiek lepiej jest wycierać golenie samą szmatką, bo Brunox nie daje nic, w przeciwieństwie do porządnego nasmarowania dolnych goleni. Edytowane 24 Lipca 2024 przez Galvatron Cytuj
ubr Napisano 24 Lipca 2024 Autor Napisano 24 Lipca 2024 2 godziny temu, Galvatron napisał: Nie ma. Brunox zawiera rozpuszczalnik, który, gdy dostanie się pod uszczelki, rozpuści smar, przyspieszając degradację amortyzatora. Jedyne, co ma sens, to odkręcić dolne golenie, wyczyścić wszystko izopropanolem lub benzyną ekstrakcyjną, a następnie posmarować uszczelki przeciwkurzowe i tuleje ślizgowe takim smarem (widelec powinien po nim działać lepiej niż po czymś w rodzaju tawotu): https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_specjalistyczny-smar-do-amortyzatorlw/1858 Gdy tylko pojawił się pierwszy post to kupiłem tego brunoxa zamówienia nie cofnę mógłbyś mi powiedzieć teraz jak go bezpiecznie użyć aby się nie zmarnował? Cytuj
Galvatron Napisano 24 Lipca 2024 Napisano 24 Lipca 2024 Czyść górne golenie i uszczelki przeciwkurzowe nasączoną nim szmatką. Nie pryskaj go bezpośrednio na golenie ani nie wciskaj pod uszczelki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.