Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Chciałbym kupić swoją pierwszą szosę - jazda rekreacyjna, głównie miasto, czasem trasa 20-50 km max. Przesiadka z budżetowego Romet Mistral City. Zakładam, że ma być nowy (nie znam się i używany to trochę ryzyko). Opony mam 28'' i takie dalej byłyby ok. Osprzęt - Sora/Tiagra lub 105. Hamulce najlepiej tarczowe (już zmęczyłem V-brakei). Kierownica - baranek. Karbonowy widelec.

1) Sensa Romagna Tiagra 2024  - szkoda, że nie ma tarczówek (może dokupić?) i czy dopłacać do 105 przy amatorskiej jeździe?

2) Romet Huragan 2 - warto dopłacać do modelu 2? może do 3?

3) Triban RC 120 - na plus tarczówki (choć krytykowane za jakość), na minus ciężkie opony

Który z tych modeli ma wg was najwięcej sensu? Może całkiem inny? A jeśli jesteście w stanie polecić coś używanego, to też chętnie sprawdzę.

Najważniejsze kryterium: jakość/cena.

Edytowane przez zygfryd666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
13 minut temu, Mihau_ napisał:

Jak ma być nowy to sensa, nic lepszego nie znajdziesz

To nie brzmi jak idealne środowisko do użytkowania roweru szosowego

Uważasz, że nie ma sensu bawić się w szosę? Taką mam od jakiegoś czasu fantazję, a w mieście to przecież głownie asfalt. Poza miastem też mam fajne trasy asfaltowe i od czasu do czasu kilkadziesiąt km w 1 stronę zrobię. Mój Romet ma opony 28'', gładki bieżnik, a nawet utwardzone drogi leśne czy wały nie są mu specjalnie straszne ;) Dodam tylko, że jeżdżę codziennie (kilka km do pracy + po mieście kilkanaście) i więcej w siodełku, niż na nogach ;) Nie mówię, że mój skromny Romet nie daje rady, ale po prostu po kilku latach myśle o czymś lepszym (i szybszym 😊).

Edytowane przez zygfryd666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach