Roballinho Napisano 15 Lipca Udostępnij Napisano 15 Lipca Czy oprócz br-m785 Shimano ma lub miało w ofercie zaciski i klamki w kolorze srebrnym? Interesują mnie grupy mtb od SLXa w gorę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Lipca Udostępnij Napisano 15 Lipca https://www.ebay.co.uk/itm/364771541508 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 15 Lipca Udostępnij Napisano 15 Lipca (edytowane) @tobo 50 minut temu, Roballinho napisał: Interesują mnie grupy mtb od SLXa w gorę. XTR M91x0, M985 Edytowane 15 Lipca przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 15 Lipca Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca Na upartego taki zacisk od dełore też może być, bo chyba poza innym sposobem montażu kabla, zbyt mocno się od xt nie różni. A może się mylę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 15 Lipca Udostępnij Napisano 15 Lipca No i jeszcze port odpowietrzania jest z niższych grup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 15 Lipca Udostępnij Napisano 15 Lipca Deorki mają tłoczek z polimeru, slx i xt mają ceramiczny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 15 Lipca Udostępnij Napisano 15 Lipca (edytowane) Super @KSikorski że o tym napisałeś. Też zamierzałem o tym wspomnieć w swojej odpowiedzi, ale na telefonie nie lubię przeglądać papierów Shimano więc nie chciałem palnąć głupoty bez potwierdzenia. Edytowane 15 Lipca przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 15 Lipca Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca Ale to chyba dla samego funkcjonowania hampli nie ma większego znaczenia. Nawet jeśli to tworzywo ma większe tendencje do odkształcania, to czy one gorzej hamują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 15 Lipca Udostępnij Napisano 15 Lipca (edytowane) Ceramiczne tłoczki są lepsze, a właściwe gorsze 😆, jeśli chodzi o przewodnictwo cieplne. Mam na myśli to, że ceramiczne nie będą się tak nagrzewały od tarcz oraz klocków i będą przenosiły dużo mniej ciepła do wnętrza ukladu, minimalizując "puchnięcie" hamulca. Jeśli nie planujesz upalania hampli na długich zjazdach, to nie zauważysz różnicy. Edytowane 15 Lipca przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 16 Lipca Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca W motorsporcie, to rozumiem, ale w rowerówce... Ale wróćmy do tematu. Czy to wszystko od szimano? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 16 Lipca Udostępnij Napisano 16 Lipca 14 godzin temu, Roballinho napisał: Ale to chyba dla samego funkcjonowania hampli nie ma większego znaczenia. Nawet jeśli to tworzywo ma większe tendencje do odkształcania, to czy one gorzej hamują? Test w jednym z amerykańskich magazynów enduro obejmował xt i deore. Różnica między nimi to materiał tłoczków, sposób przyłączenia przewodu do zacisku i regulacja odległości dźwigni od kierownicy plus regulacja freestroke. Wg testu (mierzono siłę hamowania oraz dwa testy efektywności zwalniania) deore wypadł gorzej niż xt we wszystkich 3 kategoriach. Czy to jest odczuwalne - nie wiem. Na pewno ceramiczne tłoczki są mniej odporne na uszkodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.