Skocz do zawartości

[MTB] 5000/6000 zł, 2m wzrostu i 100kg wagi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Poszukuję MTB do kwoty 5000 zł, maksymalnie mogę naciągnąć do tych 6000 zł.

Jeżdżę głównie po szlakach leśnych, małych i większych górkach i trochę asfaltu też się trafi.

Mam 194cm wzrostu i około 104 kg wagi, mój poprzedni rower to jakaś starsza Merida na 29 calowych kołach :)

Jestem kompletnym laikiem dlatego prosiłbym o dobór najlepszego sprzętu w tych pieniądzach i na co mam zwrócić w szczególności uwagę.
Dodatkowa prośba, żeby to nie było nic ze stajni Decathlonu.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za propozycję, w Polsce w podobnych pieniądzach jest szansa dostać coś w podobnej specyfikacji? Czy pozostają raczej tylko zagraniczne portale?
Przykładowo taka Merida co o niej myślisz?
Zastanawiam się czy nie warto by było się najpierw przymierzyć, a potem zamówić :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecił https://www.giant-bicycles.com/pl/bikes-xtc-slr-29 szczególności ze względu na golenie 34mm co przy twojej wadze będzie dużym plusem. Pierwsze wypusty tych amorów łapały luz na goleniach, ale obecnie chyba się uporali z problemami. Pewnie jak by dobrze poszukać to ten wyższy model kupi się w dobrych pieniądzach. ja użytkowałem taki kiedyś w XL mam 191cm, więc dla Ciebie też pewnie XL. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsyłam do ewentualnej lektury:

Ostatnio był w dobrej przecenie Grand Canyon 9 za 6599,00 zł 

https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/rowery-trailowe/grand-canyon/grand-canyon/grand-canyon-9/3275.html?dwvar_3275_pv_rahmenfarbe=SR