kazafaza Napisano 12 Lipca Udostępnij Napisano 12 Lipca Servuss, Otwarte pytanie do wszystkich mających do czynienia z dedykowanymi programami do obsługi sklepu rowerowego. Jeśli oczywiście istnieje soft napisany pod, nie wiem, fermy norek ale się elegancko sprawdza to również poproszę o Twoją opinię. Zależy mi na znalezieniu stabilnego programu sprzedażowego w którym można zawiesić bazę klientów z możliwością dodawania logów serwisowych czy sprzedażowych. Fajnie, gdyby miał możliwość interakcji typu mejl/sms również zapisywane w historii klienta. Opcja podłączenia sklepu internetowego / magazynu z kontrolą stanu inwentarza jako dodatek, obecnie nie jest to podstawowe kryterium. Model subskrypcyjny czy jednorazowa licencja - bez znaczenia. Ciekawe o czym jeszcze zapomniałem / nie uwzględniłem w wymaganiach tak więc śmiało opisujcie swoje wrażenia, sugestie, frustracje czy też historie z hepi endem jak to obeszliście system Z góry dziękuję za Wasze opinie i uwagi! POZDRo-:ver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 14 Lipca Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca @Punkxtr: a co u Ciebie się sprawdza, na czymś się przejechałeś? @tobo jak dobrze kojarzę zagraniczny jesteś ale jeśli coś wiesz/znasz to się pochwal proszę. @woojj co u Ciebie, działasz nadal? Jeśli znasz kogoś kto stoi za rowerową ladą to wskaż mu proszę ten temat bo jestem ciekaw Waszych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Lipca Udostępnij Napisano 14 Lipca Jestem brytyjski. Nie mam systemu, nie prowadzę sprzedaży sklepowej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 22 Lipca Udostępnij Napisano 22 Lipca @kazafaza do tej chwili nie korzystam z systemu, ponieważ sprzedaż to u mnie wciąż niewielki wolumen względem serwisu. Być może wkrótce się to zmieni i wtedy będę musiał zastanowić się z czego korzystać. Aktualnie przymierzam się do uruchomienia "autorskiego" programu do obsługi Klientów serwisowych (tylko na swój użytek), w tym integracji ze sklepem. Ale dopiero testuję to rozwiązanie i zobaczymy co z niego wyjdzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon7877 Napisano 23 Lipca Udostępnij Napisano 23 Lipca Istnieje masa softu napisanego pod, np: https://orderry.com/bike-shop-management-software/ pytanie czy zależy ci żeby tam była polska wersja językowa + jakieś niuanse związane z rozliczaniem z polskim fiskusem. Jeśli to drugie na tak, to wybór staje się mniejszy z oczywistych względów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 23 Lipca Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca Dzięki @leon7877, zdaję sobie sprawę z istnienia takich programów natomiast interesują mnie opinie użytkowników - co żre, co jest do kitu, z czym da się pracować ale trzeba wiedzieć jak itepe itede. Pytam o programy polskojęzyczne bo różnie bywa ze znajomością języków obcych a na tę chwilę byłoby co najmniej trzydzieści osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon7877 Napisano 24 Lipca Udostępnij Napisano 24 Lipca Nie musisz ograniczać się do takich, które powstały w Polsce, może być obsługa języka polskiego także i w zagranicznych (w tym co podlinkowałem chyba nie ma jednak - możesz sprawdzić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 24 Lipca Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca A gdzie napisałem, że chcę się ograniczać do tych, co powstały w Polsce? Polskojęzyczne. Nie tylko i wyłącznie Polskie. Dziękuję za Twoje uwagi, jeśli znasz kogoś mającego doświadczenie to poproś aby coś do siebie dodał, zależy mi na krótkim i merytorycznym temacie. @MikeSkywalker: Serwus, dobrze kojarzę, że masz jakieś doświadczenie sklepowe? Pomożesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolek Napisano 24 Lipca Udostępnij Napisano 24 Lipca Czy łączenie sklepu internetowego z serwisem jest konieczne? Dla bazy Klientów, czy dostępności części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 24 Lipca Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca Jedno i drugie. Baza klientów mogłaby wisieć offline ale w momencie dodawania pozycji serwisowych z inwentarza mogłyby być hece typu user x kupił część właśnie montowaną do roweru klienta y. Ktoś będzie zirytowany. Teoretycznie można to rozwiązać wyodrębnieniem magazynu warsztatowego od sklepu online ale teraz takiej opcji nie ma i niestety wszystko leci z jednego wora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 24 Lipca Udostępnij Napisano 24 Lipca Doświadczenie historyczne owszem, posiadam - ale w serwisie mieliśmy zeszyt A4 w którym wpisywało się opis roweru, wraz z listą rzeczy do zrobienia i numerem kontaktowym. Pełen oldschool. Z kolei jeśli chodzi o sprzedaż - to Decathlon miał własne systemy zamówień, bazy klientów itd. Acz, jako szeregowy sprzedawca raczej niewiele z tego korzystałem - moją rolą było wyłożyć towar A w drugim mniejszym sklepie niestety nie pamiętam co to był za system - ale jakiś prosty system sprzedażowy polskiej produkcji, nazwijmy to starszej daty, i niezbyt wygodny, do wystawiania paragonów korzystając z listy produktów, i bazą klientów którzy brali faktury. Jako sprzedawca, również - z dalszych poziomów tego programu nie korzystałem. Także, skupiłbym się na tym żeby ten system sprzedażowy był intuicyjny, stabilny i wygodny w korzystaniu - a wybrał z tych przygotowanych dla sklepów niekoniecznie rowerowych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.