Skocz do zawartości

[Rama] pomoc w wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Jako, że jestem amatorem w tych sprawach pisze na forum by uzyskać pomoc w wyborze wielkości ramy. Mam na oku 2 rower. Największy problem to wielkość ramy, im więcej czytam tym większy mętlik mam w głowie. Rower ma służyć mi do rekreacyjnej jazdy po mieście i szutrowych drogach często z fotelikiem dziecięcym, czasem po lesie . Nie zamierzam się nim ścigać. Mam już rower trekkingowy ale teraz chciałbym zakupić mtb. Wpadły mi w oko dwa: Cube acid 2023 i cube attention 2023. Są w podobnej cenie. Wiem, że prawdopodobnie są, aż za dobre na moje potrzeby ale chciałbym właśnie kupić coś lepszego. Wedlug różnych opinii na mój wzrost 174/175 cm i przekrok 77/78 mierząc na boso powinienem wybrać rame w rozmiarze M, jednak spotkałem się z opinią , że do rekreacyjnej jazdy te rowery można spokojnie wybrać w rozmiarze L. Ile osób tyle opinii. W sklepach są dostępne konfiguratory i tak wychodzi mi rozmiar M, jednak oficjalny sklep Cube Polska ma rozpiskę odnośnie wzrostu i tu wychodzi rama L. Wiem , że najlepiej by było przymierzyć w sklepie, jednak nigdzie w okolicy nie mam możliwości dostania tego roweru i w gre wchodzi tylko zakup online. Stąd też prośba bardziej doświadczonych użytkowników o pomoc.

Cube_rowery_MTB.jpg

konfigurator.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Z rowerami, które wybrałeś, sprawa wygląda tak, że są stosunkowo krótkie, ale przy tym nie najniższe (choć nie wiem, czy nowe modele nie mają większego slopingu, ale to też zależy od rozmiaru - im większy, tym spadek górnej rury mniejszy), więc przymiarka wskazana...

Cube nie podaje przekroku ?  Nie jestem pewny, czy na bikediscount nie podawali - jednak nie. Według mnie M.

Pozdrawiam z uniwersum Thorgala :icon_cool: