Tadek2024 Napisano 9 Lipca 2024 Napisano 9 Lipca 2024 Witam , panowie czy widoczne na zdjęciu z amortyzatory przód tak powinny wyglądać chodzi mi o kolor wyglądają jakby były przypalone ? Cytuj
Mod Team sznib Napisano 9 Lipca 2024 Mod Team Napisano 9 Lipca 2024 Uszkodzone (przetarte) lagi. Syf się dostał pod uszczelki i tacie zrobiło swoje. Skutki braku regularnego serwisu. Cytuj
Tadek2024 Napisano 9 Lipca 2024 Autor Napisano 9 Lipca 2024 (edytowane) Rower ma rok dopiero nie cały miesiąc temu przeszedł roczna inspekcje przy odbiorze nic nie wspomnieli o uszkodzeniu 🤨 Edytowane 9 Lipca 2024 przez Tadek2024 Cytuj
ACTIVIA Napisano 9 Lipca 2024 Napisano 9 Lipca 2024 Masz zatarte rury goleniowe. Co to masz za amorek, Cytuj
Tadek2024 Napisano 9 Lipca 2024 Autor Napisano 9 Lipca 2024 Nie wiem jakie tam siedzą może za dużo mam zrobionych km 2915 i już czas na nie ? Cytuj
Krypto.Szosowiec Napisano 10 Lipca 2024 Napisano 10 Lipca 2024 9 godzin temu, Tadek2024 napisał: Rower ma rok dopiero nie cały miesiąc temu przeszedł roczna inspekcje przy odbiorze nic nie wspomnieli o uszkodzeniu 🤨 Mówiąc krótko, w sporej części serwisów siedzą ludzie bez pojęcia lub tacy, którzy problemu widzieć nie chcą. Rower to prosta rzecz, a przynajmniej tak wielu ludziom się wydaje, bo zatrzymali się gdzieś na etapie Wigry 3. No i w ten sposób serwis rowerów w Polsce wyglada tak, a nie inaczej. Golenie są zatarte. Nic z tym nie zrobisz. Regularny serwis spowoduje że nie będzie dużo gorzej. Natomiast jak powłoka została starta, to pod spodem jest teoretycznie miękssy materiał. Inna sprawa, że z tego co widzę, to jest coś absolutnie najtańszego. Nie powinno to znacznie wpłynąć na i tak kiepską pracę amortyzatora. 1 Cytuj
Galvatron Napisano 10 Lipca 2024 Napisano 10 Lipca 2024 Masz tanią atrapę amortyzatora, która z fabryki mogła wyjechać sucha lub prawie sucha. Kompetentny serwis powinien przed wydaniem Ci sprzętu nasmarować amortyzator. Oni tego nie zrobili, więc po roku jazdy bez odpowiedniego smarowania golenie się przetarły. Masz 3 wyjścia: 1) Reklamacja. Ja bym im nie odpuścił. 2) Serwis widelca. Cudów nie będzie, ale poprawisz jego pracę. 3) Wymiana na prawdziwy, dobry amortyzator, np. Rock Shox Paragon Gold (koszt ok. 1000-1200 zł). Cytuj
Tadek2024 Napisano 10 Lipca 2024 Autor Napisano 10 Lipca 2024 Powiem wam ze to jest chore rower za 12 tys zl a w nim tania atrapa amortyzatora.🫣 Cytuj
Galvatron Napisano 10 Lipca 2024 Napisano 10 Lipca 2024 Niestety, napęd elektryczny jest drogi, więc producenci oszczędzają na wyposażeniu, żeby utrzyać ceny na akceptowalnym poziomie. Dokładnie ten sam problem jest w rowerach górskich: elektryk jest średnio o 10 000 zł droższy od tak samo wyposażonego analoga. Cytuj
Tadek2024 Napisano 10 Lipca 2024 Autor Napisano 10 Lipca 2024 Tylko wiecie jak mi powiedzą ze to jest normalne bo przecież ja laik na tym się nie znam i co w tedy zrobić ? Cytuj
Galvatron Napisano 11 Lipca 2024 Napisano 11 Lipca 2024 (edytowane) Upieraj się, że to to absolutnie nie jest normalne. W razie czego skorzystaj z pomocy rzecznika konsumentów. Edytowane 11 Lipca 2024 przez Galvatron Cytuj
Tadek2024 Napisano 17 Lipca 2024 Autor Napisano 17 Lipca 2024 Wiec sprawa wygląda tak ze materiał został zużyty 🙄 mam zrobione za dużo kilometrów 🤔 zobaczą co się da zrobić napisali do producenta Cytuj
Mod Team sznib Napisano 17 Lipca 2024 Mod Team Napisano 17 Lipca 2024 Za dużo to znaczy ile? W normalnym amorze z dobrymi uszczelkami i przy regularnych serwisach bez problemu można robić dziesiątki tys. kilometrów i jeździć długie lata. W takich atrapach są kiepskie uszczelki i w praktyce trzeba po każdej jeździe przecierać golenie i uszczelki, a jak się zaniedba to są takie skutki. Ale w żadnym razie nie jest to naturalne zużycie. Cytuj
Tadek2024 Napisano 17 Lipca 2024 Autor Napisano 17 Lipca 2024 sznib Rower ma rok dopiero nie cały miesiąc temu przeszedł roczna inspekcje Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.