Skocz do zawartości

[koło tylne] Mavic Allroad Disc 2019 serwis


Rekomendowane odpowiedzi

Rozbierał ktoś Mavic Allroad Disc 2019? Bardzo trudno wybić ośkę, idzie tak źle, że aż mam wątpliwości co do kierunku wybijania,

według wielu filmów na youtube (aczkolwiek żaden nie wydaje się dotyczyć dokładnie tego modelu, ale bardzo podobne huby Mavic z ID360)

wybijać się od strony hamulca, tak żeby ośka wyszła od strony wolnobiegu, widać nawet przetłoczenie czy frezowanie na rysunkach technicznych

do ściągnięcia ze strony Mavic. Poprzednie modele jeszcze bez 360 wyskakiwały bardzo łatwo, więc można było łatwo dostać się łożysk,

które zresztą są całkiem niezłe, problem, że użyty smar w nich jest kiepski, podobnie jak dziwny biały grease użyty do smarowania ID360..

Dobre koła, ale zwykle łożyska wymagają przesmarowania dobrym smarem tuż po zakupie :}

Wybijał ktoś? Było aż tak trudno, czy może mój egzemplarz jest jakoś unikalnie ciasno spasowany.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rozbierałem i było to na tyle prosto, że nie utkwił mi w pamięci żadne problem, .... nie pamiętam, ale może jest tam jakiś sieger. 

do każdego modelu koła MAvic ma gdzeis w PDFach serwisówke... 

No tak, jakos tak to było jak tu -> 

 

Jest seger :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nawet w Mavic Cosmic z tego roku jest seger :}. jeśli stal jest wysokiej jakości to seger może być zakładany i wyjmowany tysiące razy, ale ten w allroadach jest przeciętny,

podoba mi się jak rozprawili się z problemem Miche https://api.miche.it/media/847/miche-manuale-istruzioni_graff-xl.pdf

pokrywka piasty jest blokowana na osi poprzeczną śrubą, tak jak się blokuje wsporniki siodeł w niektórych rowerach, trudno o prostsze rozwiązanie,

przecież koło jest stabilizowane poprzecznie do osi na łożyskach, segery to w tym przypadku dziwactwo, stery piasty mavica były skręcane,

trzeba było uważać, żeby nie skręcić za mocno, nie był to wielki problem. W kołach z tarczami jest to istotne bardziej niż w rim brakes, ale bez przesady,

do tego w Cosmicach wgłębienia w osi na segery sądząc po grafach są dużo głębsze, czyli dalej się uczą, może dlatego Mavic biznesowo

ciągle wpada w tarapaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...