pemekscreen Napisano 7 Lipca Udostępnij Napisano 7 Lipca Rozbierał ktoś Mavic Allroad Disc 2019? Bardzo trudno wybić ośkę, idzie tak źle, że aż mam wątpliwości co do kierunku wybijania, według wielu filmów na youtube (aczkolwiek żaden nie wydaje się dotyczyć dokładnie tego modelu, ale bardzo podobne huby Mavic z ID360) wybijać się od strony hamulca, tak żeby ośka wyszła od strony wolnobiegu, widać nawet przetłoczenie czy frezowanie na rysunkach technicznych do ściągnięcia ze strony Mavic. Poprzednie modele jeszcze bez 360 wyskakiwały bardzo łatwo, więc można było łatwo dostać się łożysk, które zresztą są całkiem niezłe, problem, że użyty smar w nich jest kiepski, podobnie jak dziwny biały grease użyty do smarowania ID360.. Dobre koła, ale zwykle łożyska wymagają przesmarowania dobrym smarem tuż po zakupie :} Wybijał ktoś? Było aż tak trudno, czy może mój egzemplarz jest jakoś unikalnie ciasno spasowany.. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
player123 Napisano 8 Lipca Udostępnij Napisano 8 Lipca ja rozbierałem i było to na tyle prosto, że nie utkwił mi w pamięci żadne problem, .... nie pamiętam, ale może jest tam jakiś sieger. do każdego modelu koła MAvic ma gdzeis w PDFach serwisówke... No tak, jakos tak to było jak tu -> Jest seger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemekscreen Napisano 8 Lipca Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca widziałem to video, ale jest ono wyraźnie inne, jakiś wyższy model, szprychy blade wskazują na conajmniej model S bardzo skomplikowane to nie jest, ale bardziej niż np. modele mavica przed id360 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
player123 Napisano 8 Lipca Udostępnij Napisano 8 Lipca Rodzaj szprych nic tu nie wnosi, miałem 2 komplety kól na id360, Cosmic Carbon oraz Ksyrium Elite, kola zupelnie inne, nawet korpusy piast i endcapy byly inne, ale w srodku było identyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemekscreen Napisano 13 Lipca Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca jest seger, nie jest łatwo bez porządnych szczypiec ale się udało, nie jestem mechanikiem a na schematach mavic'a nie widać, że jest wcięcie w osi na segera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemekscreen Napisano 14 Lipca Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca Nie mam czasu teraz w tą piastę zaglądać, ale w przedniej crossride jest chyba seger bez rowka na niego w piaście. Uczyli się jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemekscreen Napisano 24 Lipca Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca Nawet w Mavic Cosmic z tego roku jest seger :}. jeśli stal jest wysokiej jakości to seger może być zakładany i wyjmowany tysiące razy, ale ten w allroadach jest przeciętny, podoba mi się jak rozprawili się z problemem Miche https://api.miche.it/media/847/miche-manuale-istruzioni_graff-xl.pdf pokrywka piasty jest blokowana na osi poprzeczną śrubą, tak jak się blokuje wsporniki siodeł w niektórych rowerach, trudno o prostsze rozwiązanie, przecież koło jest stabilizowane poprzecznie do osi na łożyskach, segery to w tym przypadku dziwactwo, stery piasty mavica były skręcane, trzeba było uważać, żeby nie skręcić za mocno, nie był to wielki problem. W kołach z tarczami jest to istotne bardziej niż w rim brakes, ale bez przesady, do tego w Cosmicach wgłębienia w osi na segery sądząc po grafach są dużo głębsze, czyli dalej się uczą, może dlatego Mavic biznesowo ciągle wpada w tarapaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemekscreen Napisano 28 Lipca Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca zacząłem kopać w pdfach producentów kół i kolejne sensownie zbudowane piasty to zippy i dtswiss, ale te ostatnie wielu tu zjeżdża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.