Skocz do zawartości

[rama] pękniecie ramy czy lakieru?


Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam, może to być początek pęknięcia, miejsce jest bliskie spawu (który został wyszlifowany). Potencjalna lokalizacja pęknięcia mało dogodna. U mnie na czarny lakierze pęknięcie było bardzo słabo widoczne, dopiero po wyjęciu sztycy (wewnątrz ramy) ukazało się w pełnej okazałości.

Edytowane przez afly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koniec sezonu może byc już pozamiatane. W chwili obecnej nie będą się wykręcać uszkodzeniem mechanicznym. Poza tym masz określony czas od chwili zauważenia do zgłoszenia (niestety ten post miże być dowodem) i  jednak ryzyko odłamania się tej rurki podczas jazdy jest już podwyższone.

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie mam podobny problem więc się podepnę. W jaki sposób się najlepszej upewnić czy "pęknięcie" na spawie to uszkodzenie lakieru czy coś poważniejszego?

Jedyny pomysł jaki mam to lekkie zeszlifowanie lakieru i dokładne obejrzenie pęknięcia. Co jeszcze? Na słuch - czy coś trzeszczy? Na czuja - czy coś się rusza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...