MIFOREQ Napisano 29 Czerwca 2024 Napisano 29 Czerwca 2024 Guide R (2019) Czesc. Mam problem z moimi klamkami sram guide r chodzi o to ze sa "gumowe" chodzi o to ze po docisnieciu klamki do oporu klamka (co prawda troche na sile ale nie na totalnego chama ze dwiema rekami to robie) da sie ja dalej docisnac a chyba nie tak to powinno wygladac tylko do oporu i dalej nie idzie. Z tego co mi wiadomo to standardowy problem hebli od srama i sa nim tłoczki w klamce. Postanowilem wiec tloczki te wymienic na nowe i tak tez zrobilem oczywiscie wymienilem rowniez trzpien wbijany w przewód oraz oliwke. Caly układ został odpowietrzony niestety jednak problem został ten sam... czy oprocz tego wszystkiego moge cos jeszcze zrobic? W razie czego klamka nie cieknie ani przy przewodzie, porcie odpowietrzajacym oraz przy samym tłoczku klamki Cytuj
sky87 Napisano 29 Czerwca 2024 Napisano 29 Czerwca 2024 Źle odpowietrzone. Musisz mieć nowy płyn, porządnie odgazować go w strzykawce i przelać. Oficjalny poradnik srama jest do bani, kieruj się innymi filmikami. Ważne jest, aby połączenie strzykawki z wężem i końcówkami było szczelne. Cytuj
MIFOREQ Napisano 29 Czerwca 2024 Autor Napisano 29 Czerwca 2024 @sky87 zrobilem dokladnie tak jak napisales wzialem dokladnie 12ml dota 4 (strzykawka 20ml) zaciagnalem strzykawke do konca zeby zrobic w srodku próżnie i trzymalem tak to chyba z 15minut xD minimalnie obstukiwalem to imbusem zeby bombelki wylecialy do gory i niestety efekt ciagle taki sam... moge jeszcze dodac ze odpowietrzylem tylko przod na test a do przodu wchodzi moze z 10ml albo i nawet nie moge z tym zrobic cos jeszcze? Widzialem jakis zagraniczny film na yt to gosc tez to tak wlasnie odpowietrzal jak ja z taka roznica ze u niego klamki gumowe nie byly chociaz nie cisnal ich na sile wiec moze to bylo nie widoczne chociaz nie sadze Cytuj
sky87 Napisano 30 Czerwca 2024 Napisano 30 Czerwca 2024 Nie chodzi o to aby trzymać 15 min, tylko delikatnie i kika razy odgazować. Po czym powtórzyć to jeszcze raz. Nie wiem jakie masz złącza w zacisku, ale ja odpowietrzam każde w ten sposób: Jedynie gdy mam bleeding edge, to go wykręcam i daję przejściówkę żeby układ był bardzo szczelny Cytuj
Andrew Napisano 11 Lipca 2024 Napisano 11 Lipca 2024 Gumowe klamki to zwykle wina kiepskich przewodów hydraulicznych i niezadowalającej sztywności zacisku. Hamulec zapowietrzony zachowuje się inaczej - zwykle pierwsze co widać to bardzo długi jałowy skok klamki, który zmniejsza się po kilku szybkich naciśnięciach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.