Skocz do zawartości

[Hamulce hydrauliczne] "Gumowe" klamki sram guide r


MIFOREQ

Rekomendowane odpowiedzi

Guide R (2019)

 

Czesc. Mam problem z moimi klamkami sram guide r chodzi o to ze sa "gumowe" chodzi o to ze po docisnieciu klamki do oporu klamka (co prawda troche na sile ale nie na totalnego chama ze dwiema rekami to robie) da sie ja dalej docisnac a chyba nie tak to powinno wygladac tylko do oporu i dalej nie idzie. Z tego co mi wiadomo to standardowy problem hebli od srama i sa nim tłoczki w klamce. Postanowilem wiec tloczki te wymienic na nowe i tak tez zrobilem oczywiscie wymienilem rowniez trzpien wbijany w przewód oraz oliwke. Caly układ został odpowietrzony niestety jednak problem został ten sam... czy oprocz tego wszystkiego moge cos jeszcze zrobic? W razie czego klamka nie cieknie ani przy przewodzie, porcie odpowietrzajacym oraz przy samym tłoczku klamki

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle odpowietrzone. Musisz mieć nowy płyn, porządnie odgazować go w strzykawce i przelać. Oficjalny poradnik srama jest do bani, kieruj się innymi filmikami. Ważne jest, aby połączenie strzykawki z wężem i końcówkami było szczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sky87 zrobilem dokladnie tak jak napisales wzialem dokladnie 12ml dota 4 (strzykawka 20ml) zaciagnalem strzykawke do konca zeby zrobic w srodku próżnie i trzymalem tak to chyba z 15minut xD minimalnie obstukiwalem to imbusem zeby bombelki wylecialy do gory i niestety efekt ciagle taki sam... moge jeszcze dodac ze odpowietrzylem tylko przod na test a do przodu wchodzi moze z 10ml albo i nawet nie moge z tym zrobic cos jeszcze? Widzialem jakis zagraniczny film na yt to gosc tez to tak wlasnie odpowietrzal jak ja z taka roznica ze u niego klamki gumowe nie byly chociaz nie cisnal ich na sile wiec moze to bylo nie widoczne chociaz nie sadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to aby trzymać  15 min, tylko delikatnie i kika razy odgazować. Po czym powtórzyć to jeszcze raz. Nie wiem jakie masz złącza w zacisku, ale ja odpowietrzam każde w ten sposób: Jedynie gdy mam bleeding edge, to go wykręcam i daję przejściówkę żeby układ był bardzo szczelny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gumowe klamki to zwykle wina kiepskich przewodów hydraulicznych i niezadowalającej sztywności zacisku. 

Hamulec zapowietrzony zachowuje się inaczej - zwykle pierwsze co widać to bardzo długi jałowy skok klamki, który zmniejsza się po kilku szybkich naciśnięciach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...