Skocz do zawartości

[3500-4500] wszechstronny na sztury, lasy, okazjonalne wzgórze


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Jestem totalnym laikiem w sprawach rowerów. Czytam i dokształcam się, ale chyba jeszcze długa droga przede mną... ;) Chciałem Was zapytać o poradę bo mam taki przypadek:

  • Rower w budżecie 3500-4500
  • Na wysokość 188 cm i wagę 95 kg
  • Wszechstronny - głównie na sztury, chodniki, okazjonalnie wzgórza z twardą nawierzchnią - nic wyczynowego, bardziej jazda z rodziną, okazjonalnie 1-2h jazdy samemu
  • Relatywnie zrelaksowana pozycja - przy tym wzroście i pracy za biurkiem ból pleców potrafi dokuczać
  • Cudo to by było gdyby dało się tam siodełko z maluchem zamontować

W pierwszej kolejności mogę rezygnować z siodełka i idealnej pozycji. Polecono mi Polygon Heist X7 oraz Trek Dual Sport 2 Gen 5 2023.

Doradzi ktoś jaki byłby najlepszy kompromis i dlaczego? Co powinno być priorytetem? Sztywny widelec, amortyzator, coś innego?

Wszelkie porady mile widziane. Jak macie też jakieś dobre sklepy w okolicach Wawy, które polecacie to chętnie zapoznam się z opinią. :) 

Z góry dziękuję pięknie!

Janusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich wymaganiach ten rower powinien się bardzo dobrze sprawdzić.

https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920-sram-nx/_/R-p-352473
 

Przy tej promocyjnej cenie, raczej bezkonkurencyjną pozycja. Dobrej jakości i bardzo uniwersalny napęd, powietrzny widelec, niska waga, wygodna pozycja, fotelik też ogarniesz bez problemu.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. :) Szczerze to obawiam się z Decathlonu cokolwiek kupować. To co kupiłem maluchowi jakiś czas temu to dramat... Ten Riverside to ich marka? 

Co do Gianta i tych, które ja wymieniłem - który byście wybrali i dlaczego? Co powinno być priorytetem przy wyborze? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach