Skocz do zawartości

[4000-5000] Rower do jazdy po drodze jak i las/szuter


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z racji iż ostatnio ukradli mi rower, poszukuje jakiejś fajnej propozycji. 
W sumie głównie robię trasy po okolicy drogi/lasy/szuter, 20-50 km raz na jakiś czas 100km. 

Wcześniej miałem Trekingowego starego Treka, był dość przyjemny.

Dodam, że jest plan jechać nad morze rowerami ok 300km na 2 razy. 

Budżet  te 4-5k i okolice. 

Mam 1,75 wzrostu 90kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na pierwszej stronie masz 3 tematy o crossach/gravelach (a raczej tego szukasz) w Twoim budżecie, poświęć trochę czasu i przejrzyj tamte propozycje. Określ się trochę, bo bez tego nikt Ci raczej nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli gravel to Aspre na GRX'ie poniżej 5k: https://pgbikes.pl/rower-gravel/2692-9253-rower-gravelowy-romet-aspre-2-2024.html#/869-kolory_romet-bezowo_zielony/876-rozmiary_romet-m_28_165_178_cm_wzrostu_

https://bike-room.pl/pl/p/Rower-gravel-ROMET-Aspre-2-ciemnozolto-czarny-L/20507

Ciekawych crossów w tym budżecie będzie na pieńki np. Riverside 920, Polygon Heist X7, Pathlite 6.

Edytowane przez keltu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, SsuprasS napisał:

drogi/lasy/szuter, 20-50 km raz na jakiś czas 100km. 

Czy jesteś przekonany że do takiej jazdy potrzebujesz rower o wadze ponad 17kg?

W trekingu odpowiada Ci wyporostowana pozycja?

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że pozycja tak w pół wyprostowana jest chyba najbardziej optymalna dla mnie.
No właśnie ta waga jest spora. 
Jedyne co dobre że ten rower ma wszystko czego potrzebuje, jakiś bagażnik, stopka czy nawet te lampy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam tego Krossa. Kilka lat jeździłem na prawie takim samym zlomiastym Krossie. Ciężki i marny sprężynowy widelec, ciężka prymitywna amortyzowana sztyca, ciężki jak grzmot regulowany mostek, koła też ciężkie i na dodatek z wąskimi oponami, bez sensu na mieszane trasy. Prądnica też bez sensu, ciężar i opory. Siodełko też mi wygląda na ciężki podstawowy model. Napęd podstawowy.

Wydaj te 5 tys. i kup nowocześniejszego crossa. Starczy na model z powietrznym amorem (błotniki, bagażnik, lampki i stopkę też może się uda upchnąć w budżecie), mostek zwykły dopasowany do wzrostu,  zamiast tandetnej sztycy sprężynowej - przyzwoite opony minimum 44-50 mm. Powinien ważyć poniżej 13 kilo, a z lekką stopką, pełnymi błotnikami SKS, bagażnikiem nie więcej niż 14-14.5 kg.

Edytowane przez Miro1970
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...