tomasz777 Napisano 26 Czerwca Udostępnij Napisano 26 Czerwca Drodzy koledzy,od dawna już mam na oku Rydleya Gryfina,teraz jest fajna promka na ten rower.Tak jak w tytule,czy warto dopłacić do tego drugiego modelu?Model GRX600 ma tanie koła,model GRX800 juz ma koła DT swiss,tylko nie wiem czy to koła na zapadce czy rachet.Kupując tanszy model koła i tak bym od razu wymienił.drozszy model ma już napęd 2 razy 12.Jest też róznica miedzy mostkami i kierownicami,tanszy model widziałem w sklepie,tu na zdjęciach nie widać jaki jest mostek i kierownica w drozszym modelu,moze ten kokpit jest zintegrowany.Proszę doswiadczomych kolegów o poradę. TANSZY-https://prorowery.pl/pl/p/Rower-gravel-RIDLEY-Grifn-GRX600-2x-GRC01Cs-/1002317?_gl=1*1vlj71r*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwsuSzBhCLARIsAIcdLm6luUlK7V0YhIklDF5DxfDWh6qEI662x8xMkB3AlsGKLB_Rl-4HjhEaAu5OEALw_wcB DROZSZY-https://prorowery.pl/pl/p/Rower-Gravel-RIDLEY-Grifn-GRX800-2x/1009822 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 26 Czerwca Udostępnij Napisano 26 Czerwca Jeśli jest dostępne gotowe rozwiązanie to je kup, w dłuższym okresie wyjdzie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano 27 Czerwca Udostępnij Napisano 27 Czerwca Osobiście wolałbym w tym momencie dopłacić, ale trzeba mieć pewność co do wymiarów kokpitu. Ewentualnie spytać w sklepie czy są możliwe zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radoo Napisano 27 Czerwca Udostępnij Napisano 27 Czerwca według opisu mostek i kierownica są takie same w obu, różnica główna na napędzie, bo w droższym koła też nic jakiegoś specjalnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ernorator Napisano 27 Czerwca Udostępnij Napisano 27 Czerwca (edytowane) Różnica w napędzie kusi Różnica w cenie to 1688pln, koła DT Swiss G1800 Spline ~1700g. No nie wiem, różnica w wadze WH-RS171 - G1800 = 152g, gdyby dało się sprzedać RSy to te 1688+za RSy 300-400 to już inne koła można myśleć. https://szobakbike.com/produkt/dt-swiss-rr-481-dt-swiss-350-straightpull-centerlock/ 2199pln 1680g https://szobakbike.com/produkt/dt-swiss-xr-391-dt-swiss-350-straightpull-centerlock/ 2339pln 1600g a pewnie gdyby pogmerać w necie to inne opcje się pojawią Edytowane 27 Czerwca przez ernorator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz777 Napisano 4 Lipca Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca Droższy model miał mieć koła DT i zintegrowany kokpit,nie ma ani jednego ani drugiego.Za tą kwotę można już mieć Canyona Grizl cf sL 6 na Sramie Axs,tylko że to zupełnie inne rowery. Pogrzebałem trochę w sieci i zaintrygował mnie również ten rower https://www.rowerystylowe.pl/p-16623/rower-gravel-koga-roqa-allroad-sl-carbon/w-36706/53?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkJm0BhBxEiwAwT1AXOswGHrVOiJItF7s3_bA7J2mHLuaG0d8UKyK3GJPAIjr7eMbEKWx2xoCGbIQAvD_BwE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.