srl999 Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca Siemka ludzie, w połowie maja wyrobił mi się gwint w zawieszeniu, rower trafił do serwisu, później na gwarancję, teraz na reklamację ... w skrócie, ciągnie się i nie widać końca. Wiem, że takie sprawy da się załatwić gwintowaniem albo wkładką helicoil, i zaczynam porządnie to rozważać, bo czekanie na rozpatrzenie reklamacji to czysta katorga, jeszcze dotarła do mnie informacja że tylnych widełek na wymianę nie ma w całej Europie 🤷♀️ Jacy ludzie zajmują się takimi sprawami, do kogo najlepiej uderzać? Bo szczerze powiedziawszy nawet nie wiem, jakich serwisów szukać żeby rozeznać się w kosztach i terminach. Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca wrzuć zdjęcie, jaki rozmiar gwintu? jaka długosć? generalnie Ciebie nie powinno obchodzić że widełek nie ma w całej europie, powinieneś dostać nową ramę a jak jej też nie ma to nowy rower. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca Naprawa we wlasnym zakresie to droga bez powrotu jeśli rama ma gwarancję. Powinieneś wysupłać te 150zł i wysłać papier motywujący przez kancelarię. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srl999 Napisano 20 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca W dniu 13.06.2024 o 21:29, Rafał87 napisał: wrzuć zdjęcie, jaki rozmiar gwintu? jaka długosć? generalnie Ciebie nie powinno obchodzić że widełek nie ma w całej europie, powinieneś dostać nową ramę a jak jej też nie ma to nowy rower. Kurczę, nie znalazłem dokładnych informacji, jest jedynie taki rysunek w Tech Book, w praktyce mogę powiedzieć że śruba niewielka i gwint krótki... Póki co czekam na odpowiedź sprawie reklamacji, chociaż nie łudzę się na pozytywny odzew - i w sklepie i sam dystrybutor mówi, że raczej takie przypadki odrzucają, a czemu to już się nie dowiedziałem. Rozważam naprawianie na własną rękę bo widzę, że ta gwarancja i tak jest nic nie warta, i trochę nie chce czekać pół roku aż łaskawie przyślą nowy sprzęt. Szczerze mówiąc na GT zawiodłem się okropnie, komunikacja z nimi praktycznie nie istnieje, wymiana maili potrafi trwać tydzień a odpowiadają najbardziej wymijająco jak tylko się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.