Lubaxd Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca Hej Tak jak w temacie podrzucam zdjęcia obręczy, dzisiaj na nowo zakładałem tubelessa i zorientowałem się że powietrze ucieka centralnie z obręczy. Jeżeli jest pęknięta to pakować się w wymianę całego koła czy samej obręczy ? Koła to Cube GR 2.3. Jeżeli koło jest na sztywnych osiach to czy da się go używać w systemie center-lock ? Jeżeli bębenek piasty jest na kasetę 11 rz. to mogę na nim zamontować kasetę 8rz. ? Czy to ma prawo działać czy muszę kupić koło pod bębenek piasty 8 rz. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca To pęknięcie to jest łączenie obręczy, dokładnie po przeciwnej stronie obręczy powinień znajdować się wentyl. Jeśli przez to pęknięcie ucieka powietrze to podklej to taśmą, może być nawet przeźroczystą biurową i wywiń taśmę na zewnątrz obręczy, po założeniu opony i napompowaniu odetnij resztę wystającej taśmy spod opony. System Centerlock dotyczy mocowania tarczy hamulcowej i sztywna oś nie ma tutaj nic do rzeczy. Piasta z bębenkiem na kasetę 11 rzędów przyjmie kasetę 8 rzędów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca Teraz, leejoonidas napisał: Piasta z bębenkiem na kasetę 11 rzędów przyjmie kasetę 8 rzędów. Jeśli to piasta pod szosowe 11 rzędów, to będzie wymagać podkładki pod kasetę 8 rzędów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano 11 Czerwca Udostępnij Napisano 11 Czerwca Zgadza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubaxd Napisano 11 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca (edytowane) Już doszedłem do tego że to łączenie obręczy, i rzeczywiście jest to miejsce z którego ucieka powietrze ale i z wentyla. Dzisiaj zakładałem tubeless na nowo bo stara taśma się odklejała plus nowe opony próbowałem założyć, dwa szczelne nawinięcia taśmą na koło plus na zakładkę, podczas pompowania na sucho do 3,5 bara powietrze zaczęło uciekać przez wentyl oraz z łączenia obręczy. Pierwszy raz zaobserwowałem takie zjawisko. W takim razie pytanie. Co mogło pójść nie tak ? Dodam że moje koła są tubeless ready jednak obręcz przy wentylu nie jest wyprofilowana (nie wiem czy powinna być nawet), na wentyl zakładam o-ring i nakrętkę. Gdy nakrętkę ścisnę mocno to o-ring wychodzi spod nakrętki, gdy za lekko - jest nieszczelny. 28 minut temu, leejoonidas napisał: System Centerlock dotyczy mocowania tarczy hamulcowej i sztywna oś nie ma tutaj nic do rzeczy. Chodziło mi o szybkozamykacz uczę się Edytowane 11 Czerwca przez Lubaxd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca Prong na wentyle nic nie daje. Skręć mocno to co masz. Jeśli powietrze spitala szybko bez uszczelniacza to opona źle siadła i/lub podczas zakładania opony podwinęlą się taśma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leon7877 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca (edytowane) Zachciało ci się tubeless to masz 😛 To jest oczywiście łączenie i łączenie musi być, przecież obręcz nie jest odlewana z jednego kawałka tylko łączona w połowie. Jeżeli tamtędy ci ucieka powietrze to znaczy że ta obręcz do tubeless sie nie nadaje. Ja bym na twoim miejscu się nie wygłupiał i normalnie założył dętkę. Albo szukaj lepszych obręczy. Edytowane 12 Czerwca przez leon7877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sobek82 Napisano 12 Czerwca Udostępnij Napisano 12 Czerwca Po zalaniu mleka i dojechaniu powietrza- zamień ch na b, wszystkie ubytki w oponie, obręczy winny się zabliźnić/uszczelnić. Jeździć obserwować życia nie żałować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubaxd Napisano 12 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 46 minut temu, leon7877 napisał: Ja bym na twoim miejscu się nie wygłupiał i normalnie założył dętkę. Albo szukaj lepszych obręczy. Koło już jeździło na dwóch kompletach opon w systemie tubeless więc nie tutaj leży problem. @Sobek82 co oznacza "zmień ch na B" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.