Skocz do zawartości

[DO 4000zł] XC/Trail poszukiwany do 4000zł


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Poszukuję roweru, głównie przeglądam XC oraz Trail’e. Budżet to max 4000zł. Mam 190cm wzrostu więc pewnie 29’ będzie okej, no chyba że na 27,5 też dam radę wygodnie jeździć to też może być. Moje trasy to będą około 60km z czego to 30km/30km asfalt/teren – przy czym równego asfaltu może z 5km będzie, tak to drogi w kiepskim stanie, no i teren, dużo kamieni, szuter, będzie również odcinek leśny.
Zastanawiam się nad dwoma trailami:
Dartmoor Primal Intro oraz Octane One Sour.
Jeśli chodzi o XC to nie przeglądałem nic póki co, jeśli macie jakieś warte rozpatrzenia propozycje to z wielką chęcią zerknę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie rozumiem pytania. Napisałeś w temacie XC/ Trail. EXPL 700 to rower typu Trail, na dodatek ze sporymi oponami. Fajny do jazdy w terenie, ale raczej na maratonie to nie masz co nim się pojawiać. EXPL 540 to ta sama "rodzina", tylko ma zwykłe opony a nie +, tyle że według mnie, przy różnicy 400 zł, lepiej wziąć 700 i zmienić opony na nieco węższe.

Race 700 to inny typ roweru, bo to XC. Nadal bardzo fajny, ale zdecydowanie na innym poziomie niż EXPL 700.

Musisz zdecydować co wolisz. Bo to jednak dwa różne typy rowerów i jazda nimi dość mocno się różni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z EXPL 700 muszę zrezygnować 1200zl więcej względem race 700 i 800zl więcej względem expl 540.

zostają mi t dwa race 700 oraz expl 540. Mój cel jest taki żeby był rower dobry na asfalcie - bardzo nierównym asfalcie, oraz dobry do wzięcia w teren, jakieś nieduże skoki tyle co na trasie. 
 

mam jakiś kod promocyjny dlatego 540 mogę kupić za 3600. 
kolejna sprawa to taka że mam 189cm wzrostu i według dwcathlonu to xl będzie dobry, a czy na Lce w przedziale wzrostu 175-185 ciężko by mi się jeździło? 

co jesli chodzi o amortyzator? Xc100 ma 100mm a 540 ma 120mm. Do lekkiego skakania 100mm jest wystarczające? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już Ci odpisałem na innym forum - ja bym wolał xc100/Race 700 głównie ze względu na obecną cene i lepszy napęd i amor w xc100/Race 700 względem Expl 540. Ewentualnie bym wymienił kierownicę w xc100/Race 700 na taką z lekkim wziosem jak jest w Expl 540 i będziesz miał wygodniej i bardziej rekreacyjnie, mi te proste rury z rowerów xc trochę nie podchodzxą chociaż sam na takiej jeżdżę i mam w garażu już kupioną kierownicę z lekkim wzniosem to jakoś zwlekam z wymianą. Uważam, że w tej cenie Race 700 jest bezkonkurencyjny. Jeśli np. za tydzień cena Race 700 wróci do normy a będzie promocja na Expl 540 i będzie kosztował 3200 zł (częste w Decathlonie) to będę mówił, żeby brać Expl 540, teraz, z tą ceną Race 700 jest najlepszą ofertą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jedną z najdroższych części w rowerze, jak nie najdroższą jest amortyzator. Jak w przyszlości zamarzy Ci się lepszy amor to będzie Cię to kosztowało ze 2 tys. zł minimum. Napęd jest tańszy w wymianie, takie kompletne Deore 1x11 pewnie z tysiąc kosztuje, więc oceń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...