amatork Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca Musiałem edytować post w związku nad zmianą budżetu Najbardziej myślę kupić treka, ale potrzebuje opini jakie rowery mogę kupić w tych pieniadzach, czy trek bylby okej? Trek Dual Sport 2 Gen 5 2023 (3299zł) Canyon Pathlite 6 (4199zł) Który byście wybrali i dlaczego właśnie ten, czy może macie jakiś inny do polecenia a na pewno macie i chętnie zobacze inne modele. Miałem gravela i się go pozbyłem ze względu na pozycję pochyloną i zdecydowałem, że kierownica typu baranek nie jest dla mnie W tym roku chciałbym jeździć w mieszane trasy tak po 60km, 50% szosy, 40-50% szutry, drogi polne, lasy, 5-10% trudne tereny a później do rekreacyjnej jazdy po mieście i na obrzeżach. Z góry dziękuję! 🙏🏼 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PJ4cK Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca Z tych dwóch to Canyon. Zjada Treka pod każdym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amatork Napisano 3 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca Jeszcze mam takie Merida SPEEDER 100 Unibike Viper GTS Merida BIG.NINE 60 CROSSWAY 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PJ4cK Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca Nadal Canyon, ma najlepszy osprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2 godziny temu, PJ4cK napisał: Z tych dwóch to Canyon. Zjada Treka pod każdym względem. Skoro wychodzi połowę drożej to co w tym dziwnego? https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920-sram-nx/_/R-p-352473 https://www.radon-bikes.de/en/trekking-cross/cross/scart-light/scart-light-90-2023/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2 godziny temu, amatork napisał: Miałem gravela i się go pozbyłem ze względu na pozycję pochyloną i zdecydowałem, że kierownica typu baranek nie jest dla mnie A ja bym zaczął od określenia co Ci jest potrzebne...Skoro jeździłeś, więc powinieneś wiedzieć czy potrzebujesz amortyzatora i jaki napęd preferujesz. Po tym dopiero wybierałbym rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amatork Napisano 3 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca Jestem amatorem, nie wiem czego potrzebuje. W miarę wyprostowana pozycja, delikatnie moze byc pochylona, kierownica prosta, 60% asfaltu reszta teren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca Wrzucasz do porównania Merida Speeder (fitness na wąskich oponach), Treka na szerokich kapciach (27.5 cala jeżeli ma to znaczenie dla Ciebie) i typowe crossy. Wg mnie nie tędy droga. Poczytaj o rodzajach rowerów. 5-10% trudnych terenów to co znaczy wg Ciebie? Bo jeżeli to nie korzenie i kamcory, a szutry w miarę gładkie to ja bym nie pchał się w amortyzator. Chyba, że w gravelu Ci go brakowało to nie było tematu i pozostaje cross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur85 Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca 5 godzin temu, amatork napisał: Miałem gravela i się go pozbyłem ze względu na pozycję pochyloną Miałeś rower, więc powinieneś chociaż odrobinkę wiedzieć o co chodzi. Napisz jaki to był model, co Ci się w nim podobało, co było zbędne. Oczywiście poza samym barankiem, wiem że można się z nim nie dogadywać, sam mam podobnie. Bo jak już koledzy wyżej napisali rozrzut masz taki że nie wiadomo co doradzić. No a i Ty sam chyba do końca nie wiesz czego chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amatork Napisano 3 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca Dobrze więc tak. Miałem Krossa Eskera 2.0 MS. Zrezygnowałem bo baranek nie jest dla mnie, byłem mocno pochylony do przodu, poza tym jakoś czułem sięmały na tym rowerze. Rower był świetny na szosie, super się nim jechało jednak przy jakichś zjazdach gdzie był żwir czułem sie na nim niebezpiecznie przez ten uchwyt. Jestem amatorem, robiłem nim po 60km po trasach asfaltowych i mieszanych (co to znaczy mieszane, u mnie to 40-50% szutru, leśnych wydeptanych dróg i 5-10% cięższego terenu) Chce na rowerze czuć się komofrtowo, chce łatwo pokonywać dystanse na asfalcie ale też żeby poradził sobie na drogach zjazdowych typu szuter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.