Skocz do zawartości

[Rama] Dengfu E82 bafang m600 bateria 1008wh 48v ebike rower elektryczny


Rekomendowane odpowiedzi

Karbonowa rama ebike Dengfu E82 (ulepszona wersja ramy E10, znanej pod marką Tosa)

Ulepszona geometria (szczegóły na drugim zdjęciu)
Skok zawieszenia 170mm przy damperze 230x60
Możliwy skok zawieszenia aż 185mm przy damperze 230x65 (nic nie koliduje również przy kole 29cali)
Bateria powiększona do 1008wh (możliwość zbudowania baterii o pojemności aż 1420wh, sam taka wykonuje do tej ramy)
Rozmiar ramy M, odpowiedni dla osób o wzroście 170-185cm

Rame sprzedaje złożoną kompletna, w zestawie stery, oś, zacisk sztycy, pokrywa baterii, okablowanie do baterii razem z gniazdem do podłączania ładowarki, uchwyty baterii na zamek razem z kluczami, 2x hak przerzutki, oryginalna ładowarka dengfu 48v 4a

Cena za ramę: 4500zł
Razem z ramą mam na sprzedaż silnik Bafang M600, 120nm, z manetką za 3700zł.
I oryginalna baterie na ogniwach Samsung 48v 1008wh za 2000zł

Cena za ramę+silnik+bateria: 10tyś
 


Zamawiając samodzielnie bezpośrednio od producenta zaoszczędzicie max 700zł w tej chwili (od pośredników też), kupując od innych pośredników macie w tej chwili pewność że otrzymacie nie oryginalną baterie (rama i baterie do niej to nowość, nawet producent dopiero niedawno zaczął wysyłać baterie do tej ramy dopracowane na ogniwach samsung i z systemem can). Ode mnie macie ramę od razu bez czekania 2-4tyg, złożoną (łączniki zawieszenia dokręcone kluczem dynamometrycznym i na kleju do gwintów), rama przychodzi rozłożona na części pierwsze, początkującego


zdjęcia:
https://www.olx.pl/d/oferta/rama-dengfu-e82-bafang-m600-bateria-1008wh-48v-ebike-rower-elektryczny-CID767-ID10hr8F.html?bs=olx_pro_listing



Mogę złożyć rower na tej ramie, silniku bafang m600 i oryginalnej baterii 1008wh, pod indywidualne zamówienie poniżej 15tyś

Możliwa wysyłka pobraniowa albo odbiór osobisty o każdej porze w pobliżu Krakowa.

W porównaniu z rowerami fabrycznymi popularnych marek mamy tutaj silnik bafang który jest znacznie mocniejszy od silników jak Bosch/Yamaha gdzie dodatkowo mamy dostęp do wszystkich części zamiennych w niskich cenach i brak blokady prędkości. Silniki te są pancerne, można znaleźć mnóstwo opinii na internecie o ich niezawodności. Dodatkowo silniki te współpracują z każdą baterią, silniki Bosch/Yamaha współpracują tylko z oryginalnymi bardzo drogimi bateriami których nie można dodatkowo nawet regenerować.
W rowerach fabrycznych baterie są dużo mniejsze z reguły od 600wh do max 750wh, tutaj mamy baterie 1008wh i możliwość zrobienia pod indywidualne zamówienie baterii aż 1420wh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...