michal8106 Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca Cześć, Od jakiegoś czasu myślę o zakupie roweru wspomagającego, ale niestety nie znam się na tym temacie. Rower będzie używany rekreacyjnie, czyli zjechać z krawężnika, przejechać się leśną ścieżką. Może jesteście wstanie pomóc coś w temacie ? To co na ten moment wpadło mi w oko, to https://www.decathlon.pl/p/rower-elektryczny-gorski-mtb-rockrider-e-expl-520-s-29/_/R-p-334409?mc=8649390&c=Czerwony - jakieś uwagi, opinie ? Co do ceny, to chce się zmieścić w 14 000 zł. ale oczywiście cena może być mniejsza Im taniej, tym lepiej Z góry dziękuję za pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XC100S Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca Miałem ten rower przez trzy tygodnie. Kupiłem z odbiorem z magazynu, pojeździłem i zwróciłem. Nakłamałem że ma wady fabryczne, oni tego nie sprawdzali i przyjechali zwrot. Rower przede wszystkim jest za drogi. Po zwrocie do Decathlon kupiłem Cube stereo hybryd 160 za 3200 euro. Dla mnie za mało skoku, ale to nie wada roweru a cecha. Słabe hamulce ale znowu, jak kto jeździ. Silnik, cichy bo na pasku ale ciężko z niego wydobyć te 70 Nm. Shimano E7000 z 60 Nm robi go jak chce. Fajne koła, a symetryczne, teoretycznie wytrzymałe. Opony Grip 500 przyczepne ale wysokie opory toczenia. Zmieniarka, mocne sprzęgło można regulować. Wyświetlacz dużo pokazuje, osobny pilot na kierownicy z przyciskiem „turbo”. Aplikacja na telefonie mało pokazuje ale jest. Wygodne siodło. Rower do spokojnej jazdy, bez najmniejszych szaleństw. Ma potencjał ale spokojnie i powoli do celu. Tylko ta cena. Chyba że boimy się zakupu za granicą a cenimy gwarancję to można śmiało kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...