Miro1970 Napisano 8 Października 2024 Autor Napisano 8 Października 2024 (edytowane) Jeszcze parę spostrzeżeń dla potomnych: Suport 73 mm, rurki oczywiście o większej średnicy niż w mojej Preamble, w ogóle rama wygląda na bardzo mocną, z moimi 65 kg. - plus jaki taki bagaż - jej nie zajadę hehe. Rama ma bardzo mało miejsca na wewnętrzną torbę, jeśli pozostawić bidony, to wejdzie tylko kompaktowa, ale mam inne pomysły na bagaż. Prowadzenie pancerza hamulca pod górną rurą, nie dolną ma wg mnie więcej wad niż zalet, ale ok. Widelec oczywiście taper, czyli, jak koledzy pisali, konieczne stery redukcyjne do główki 44/44 - Cane Creek Series 40 często montowane w takich główkach to ponad 300 zł... Jest wewnętrzne prowadzenie linki myk-myka (rurą dolną rzecz jasna zewnętrzne), wszystkie mocowania błotników, bagażników, możliwość przykręcenia przednich od zewnątrz i od wewnątrz widelca. Czyli (prawie) bez zarzutu baza pod turystyka pełną gębą. Nic tylko zbierać kasę teraz 🙃 Edytowane 8 Października 2024 przez Miro1970 Cytuj
Miro1970 Napisano Poniedziałek o 07:13 Autor Napisano Poniedziałek o 07:13 Plan się lekko zmienił po zrobieniu kilkuset km na Preamble. Rama Big Bro sobie jeszcze poczekać. Ona ma sens jedynie z szerokimi oponami, np. 27.5. No I żeby jej geometrię wykorzystać, to trzeba jeździć głównie w terenie jednak i ze sporym ładunkiem, czyli na konkretne wyprawy. Nie wiem, czy ja to wykorzystam, bo widzę, że coraz bardziej się wkręcam w jeżdżenie, a 70% tras to wszelkiej maści asfalty, 25% szutry, a 5% leśne liche drogi. Czyli to jest profil tras po prostu pod gravela czy crossa. Więc prawdopodobnie skończy się na Surly Bridge Club z oponami ok. 48 mm. Geometria tej ramy jest idealnie crossowa, czyli do wszystkiego, w sumie nijaka. No ale trzeci rok jeżdżę na Mosso o prawie identycznej geometrii i jest git, czyli po prostu jestem przeciętnym rowerzystą o przeciętnych trasach i wymaganiach. Szkoda tylko, że Bridge Club nie ma sztywnych osi, sztywne osie ma Disc Trucker, ale w dziesiątkach recenzji i opinii piszą, że ta rama ma sens jedynie pod duży bagaż, no i geometria i konstrukcja na to wskazuje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.