Krypto.Szosowiec Napisano 29 Maja Udostępnij Napisano 29 Maja Hej, Na początku tylko dodam, że skontaktowałem się z Shimano Polska i zadałem podobne pytanie, natomiast chciałbym poznać Wasze doświadczenia. Kupiłem część Shimano. Według mnie jest wadliwa. Czy mogę udać się do dowolnego Service Center, pomijając sprzedawcę w celu weryfikacji i złożenia reklamacji na dany komponent? Zależy mi na czasie, a jak odeślę część, będę czekał na decyzję itd to miną wieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzypi_mi_siodelko Napisano 2 Czerwca Udostępnij Napisano 2 Czerwca Wiesz co, wydaje mi się, że najlepiej znaleźć na stronie Shimano serwis w Twoim mieście (https://www.shimanoservicecenter.com/pl/sprzedawcy/). Zazwyczaj przy nazwie serwisu jest także adres i numer telefonu - może po prostu zadzwoń i zapytaj. W razie co - zaoszczędzisz na drodze. Chyba, że już udało ci się ogarnać temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krypto.Szosowiec Napisano 2 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca Ogarnięte przez sprzedawcę. Dzięki za radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.