Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Na początku tylko dodam, że skontaktowałem się z Shimano Polska i zadałem podobne pytanie, natomiast chciałbym poznać Wasze doświadczenia.

Kupiłem część Shimano. Według mnie jest wadliwa. Czy mogę udać się do dowolnego Service Center, pomijając sprzedawcę w celu weryfikacji i złożenia reklamacji na dany komponent?

Zależy mi na czasie, a jak odeślę część, będę czekał na decyzję itd to miną wieki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...