XC100S Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca 4 godziny temu, 2marekm napisał: Jak ten czujnik nacisku podłączyć do sterownika? Z chęcią bym taki nabył i zamontował. Mam fabryczny rower z takim rozwiązaniem. Kiedyś na YT u Taby oglądałem że sterownik musi mieć wejście na taki czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyMaciej Napisano 3 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca Dziękuję za Wasze odpowiedzi! Wniosek dla mnie: silnik montowany centralnie z czujnikiem nacisku wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Jak bateria padnie nie będzie źródłem dodatkowych oporów. Zmienia natomiast linie łańcucha. Podobnie jednak linie łańcucha zmienia silnik w tylnym kole, w końcu trzeba rozgiąć widełki. Przynajmniej tak to rozumiem:) Co do dystansu i dolegliwości - kwestia stroju, ustawienia kierownicy, rodzaju siodełka itd. Wypracowane latami. Za 3 tygodnie w planach 180 km w 15-16 godzin. Po co? Żeby przełamywać własne ograniczenia i zrobić coś, o czym większość nawet nie pomyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.