przemolejnik Napisano 22 Maja Udostępnij Napisano 22 Maja Witam jestem tutaj nowy i zielony jeśli chodzi o wiedzę - kupiłem trekigga koga wortraweller i ma korbę 3 rzędową korba shimano deore xt fc-m770 już niedostępną (zęby 44-32-22T) tarrczy też nie dokupię - z tyłu zostawiam 9 rzędową kasetę Deore XT CS-M770 (32-11) przerzutki ma extra deore xt do 9 rzędowej kasety z tyłu i trzy rzędowej korby z przodu manetki też - pytanie brzmi czy mogę założyć zamiast tej korby Deore XT FC-T8000 (3 rzędową 48-36-26T) - więcej zębów jest na tej korbie i korba jest dedykowana pod kasety 10-rzędowe. łańcych Deore XT CN-HG93 do 9-rzędowej kasety- poza tym ja wogóle nie korzystam z najmniejszej tarczy z przodu - czy mogę założyć korbę dwurzędową i jaką zachowując cały tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 22 Maja Mod Team Udostępnij Napisano 22 Maja Można spokojnie założyć korbę dwurzędową. Polecam Deore M6000 https://rowerek.pl/product-pol-20352-Mechanizm-korbowy-Shimano-10rz-FC-M6000-2-36x26T-175mm-B-Loz.html do tego zmiana przedniej przerzutki na dedykowaną do 2x, np: https://allegro.pl/oferta/przednia-shimano-deore-fd-m618-34-9mm-2x10-dolny-15385162013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemolejnik Napisano 22 Maja Autor Udostępnij Napisano 22 Maja bardziej cos pod treking a nie mtb potrzebuje jeżdże na szosie więcej niż na szutrze a po górach to tylko w wakacje 36 zębów na przodzie to trochę mało szczególnie że koła mam 26 cali i szukam szybkości na asfalcie i bym musiał przerzutkę z przodu zmienić mnie bardziej interesuje kompatybilnośc tej korby Deore XT FC-T8000 z kasetą 9 rzędową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...