Loid Napisano 20 Maja Udostępnij Napisano 20 Maja Witam ostatnio zauważyłem że coś mi strzela w tylnym kole podczas kręcenia. Udało mi się nagrać i słychać takie dziwne jakby strzelanie podczas obrotu. Przyznam się że ten problem wystąpił po myciu roweru wężem ogrodowym. Jestem dość zielony w świecie rowerowym i prosiłbym o jakaś radę. Tutaj filmik z tym dźwiękiem https://youtu.be/LRGgays6Y0E?feature=shared Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 20 Maja Udostępnij Napisano 20 Maja Wszystkie dźwięki słyszalne na filmie to z koła...? Bo część z nich słychać gdy koło stoi w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loid Napisano 21 Maja Autor Udostępnij Napisano 21 Maja Tak wszystko powinno być z koła. Podrzucam jeszcze jedno nagranie na którym dużo lepiej to słychać. https://youtu.be/2_r-o54KzyE?feature=shared Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja Ściągałeś koło? Nie ma tam jakiegoś luzu np. na kasecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja Jak dla mnie coś ze sprzęgłem w piaście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja Brzmi jakby się coś obluzowanego/urwanego obracało wtórując zapadkom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja A sprawdź jeszcze czy sprężyna między klockami hamulcowymi się nie podwinęła. Najlepiej zciągnąć koło i prześwietlić wszystko po kolei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...